Üdvözlünk!

Éppen időben érkeztél Vándor!

Háború közeleg és elkél minden tenni vágyó erős kéz, forgasson akár fegyvert, vagy használja a mágia hatalmát.
Ne aggódj, ha nem állsz még készen, hőssé formálnak majd a kalandok.
Fedezd fel a világot, kelj útra, kalandozz sivatagon, kietlen tájakon, havas hegyek legmélyén, dögletes mocsáron és a mindig veszélyt rejtő tengereken át. Küzdj ádáz szörnyekkel, élj nemesi életet, vívd ki a hősnek járó tiszteletet, vagy rejtőzz árnyak közé és vedd el azt, ami neked jár!
Gyűjts hát magad köré szövetségeseket és formáld saját belátásod szerint a változó világot!

Az oldal alapítása:
2012.10.01.

Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!

Kaland

Fejedelmi játszma című kalandban a reagkör határideje:
04.09. 21:00

Latest topics

Ederthin várostérkép

A dombtavi időszámítás szerint jelenleg 616-ot írunk.

Ki van itt?

Jelenleg 1 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 1 vendég

Nincs


[ View the whole list ]


A legtöbb felhasználó (12 fő) 2016-10-11, 18:26-kor volt itt.

Statistics

Jelenleg összesen 3473 hozzászólás olvasható. in 143 subjects

Összesen 55 regisztrált felhasználónk van.

Legújabb felhasználó: Shycor N'ylwenn

Szerzői Jogok

Az oldalon található egyedi alkotások az alkotó(k) tulajdonát képezik!
A Világleírás és a helyszínek, helyszínek leírásai az oldal készítőinek szellemi terméke, így a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően használható fel szabadon.

    Áldás mágia

    Share
    avatar
    Montea
    Admin

    IC hozzászólások száma : 3

    Áldás mágia

    Témanyitás  Montea on 2013-02-10, 20:20



    1. szint

    A lélek megáldása
    A varázsló papok és papnők elsődleges varázslata, de nem csak szakrális rendhez tartozók sajátíthatják el ezt a varázslatot, mely végigkíséri az embert élete során. A varázsló megáldja a világra jött újszülöttet, a frigyet, az elhunyt lelkét, hogy az a természetfeletti hatalom, amiben a varázsló hisz és mágiáját származtatja, kegyeibe fogadja.
    Hatóidő: egyszeri

    Empátia
    Képes nagyobb fokon megérezni a másik érzelmi állapotát, annak kiváltó okát, okait. Nagyobb esélye van viták elrendezésében, feszültségek oldásában, mivel tudja, miként kezelje.
    Hatóidő: egyszeri



    2. szint

    Múzsa csókja
    Kreativitás növelését, az ihlet megszületését segíti elő, melynek hatására a művészek csodás mesterműveket alkothatnak, de akár egy tudós is nagyobb sikerrel találja meg kérdésére a választ a könyvben/kódexben.
    Hatóidő: 2 reagkör

    Éles látás
    Nappal nincs hatása, éjjel lesz a varázshasználó látása élesebb, de koromsötétben nem használ, valami minimális fényforrásnak lennie kell. De hatástalanítja a mágikus vakságot is, csak a varázsló esetén, másra nem tudja alkalmazni.
    Hatóidő: 3 reagkör



    3. szint

    Gyorsaság
    A varázslat célpontja gyorsabb lesz, mozdulatai szabad szemmel alig követhetőek.
    Hatóidő: 3 reagkör

    Ékszerészek áldása
    A varázsló megáldja az ékszert, hogy az ékszer viselője ellenállóbb legyen az egyszerűbb betegségekkel szemben egy fél évig.
    Hatóidő: egyszeri, IC fél év



    4. szint

    Béke dala
    A célszemélyt (legyen humanoid, élőhalott, szörny vagy vadállat) békés gondolatok gyűrik maguk alá, harci kedve elillan, őrjöngése elmúlik. A dal tulajdonképpen a mágiától megtébolyodottat is kijózanítja, de kiválóan alkalmazható részegség ellen is.
    Hatóidő: egyszeri

    Kovácsok áldása
    A varázsló a fegyver fémjét megerősíti, ugyan a páncélokon ettől nem hatol át jobban a fegyver, de az ellenfél fegyverének fémjével találkozva jó eséllyel töri el azt.
    Hatóidő: 2 reagkör



    5. szint

    Érzelmek fokozása, manipulálása
    A meglévő, kimutatott vagy lappangó érzelmeket fokozza. Ez akár segíthet is túllendülni nehézségeken, de lehet hatalmas gyűlölködésbe fojtani egy békés tárgyalást vagy épp fordítva.
    Hatóidő: 2 reagkör

    Szent szó
    Élőhalottakon, csontvázakon vagy a Halál varázslón fizikai sebzést okoz. Hatása olyan, mintha egy tőrdöfés lenne, 5 méteres távolságon belül hat.
    Hatóidő: 1 reagkör



    6. szint

    Ragyogó fény
    A varázsló tenyerét felmutatva olyan erős fényt idéz meg, mely pár pillanatra elvakítja, aki belenéz, legyen az szövetséges vagy ellenfél. A varázslóra nem hat.
    Hatóidő: 1 reagkör

    Égi páncél
    Nagy eséllyel kerülik el a támadások a varázslat alanyát.
    Hatóidő: 2 reagkör



    7. szint

    Győzelem íze
    A célzott személy úgy érzi, hogy az előtte lévő eset, személy hozzá képest semmi, szívében nincs kétség, tudatát kitölti a bizonyosság: nem veszíthet. Ez az elvakult magabiztosság félelmet ébreszthet az ellenfélben.
    Hatóidő: 3 reagkör

    Igazság szeme
    A varázsló megismeri a másik valódi személyiségét, könnyedén átlát az emberi maszkokon.
    Hatóidő: egyszeri



    8. szint

    Mágikus immunitás
    Megtör minden varázslatot a varázslat célján (ártót és támogatót egyaránt), valamint ideiglenes védőburkot emel köré, amin keresztül nem jut át varázslat.
    Hatóidő: egyszeri, a védőburok esetében 2 reagkör

    Fény szava
    Fizikai sebzést okoz a célszemélynek. Hatása olyan, mintha egy mély kardvágás lenne, 5 méteres távolságon belül hat.
    Hatóidő: 1 reagkör



    9. szint

    Emlékek felidézése
    Rég elfeledett emlékek, vagy éppenséggel tudatosan elfeledett emlékek felidézése történik ezzel, azon alapulva, hogy az emlékek érzelmek alapján őrződik és hívódik elő. Az emlékek felidézésével lelki traumák gyógyítása is lehetséges.
    Hatóidő: egyszeri

    Az Igazság ereje
    A varázslat célpontja eltelik igazának hitével, ereje és állóképessége a harcban megnövekszik, akár duplájára is növekedhet.
    Hatóidő: 3 reagkör



    10. szint

    Asztrálutazás
    A varázsló az asztrálsíkra belépve bárhova eljuthat, bármit megismerhet, bárkivel kapcsolatba léphet, de fizikálisan hatni nem képes. A gyakorlottabb asztrálmágusok ezen a síkon szoktak még tanácskozást is tartani, idő és tér korlátai nélkül.
    Hatóidő: 5 reagkör

    Álomutazás
    Tanácskérésnél alkalmazzák, amikor egy esetre, eseményre szeretnének megoldást találni. Ez csakis, kizárólag a lélekkel kapcsolatos lehet, jósolásra nem alkalmas. A feladat értelmezése nagyban függ az illető szimbólumismeretétől és asztrálvilágban való jártasságától.
    Ugyanakkor a mágiahasználó álomutazása során, célzottan beletekinthet más álmába, de bele nem léphet, közbe nem avatkozhat. Viszont sok információt megszerezhet, amit máshogy esetleg nem tudna. Az alany észreveheti, ha nézik az álmát, de a figyelővel nem tud kapcsolatba lépni, csak legfeljebb felébredni.
    Hatóidő: egyszeri



    11. szint

    Megbékélés
    A varázsló 10 méteres közelében a megidézett szellemek, csontvázak és élőholtak visszatérnek a sírjukba, lelkek esetén a túlvilágba.
    Hatóidő: 1 reagkör



    12. szint

    Szelleműzés
    A fizikai testre helyezve, vagy a helységre téve, amellyel útja során a szellem érintkezni fog, mágikus szavakkal felírt papírt helyezve lehet lezárni a képességét, vagy elvenni, illetve felé tartva szavak elmondásával. Egy területen belülre lehet korlátozni a szellem mozgásterét is akár. A képességét a szellem visszaszerezheti, illetve ki is szabadulhat.
    Ezzel a varázslattal egy terület, tárgy vagy személy rituális megtisztítása is lehetséges.
    Hatóidő: egyszeri



    13. szint

    Álommódosítás
    Az álomba belépve módosíthat az álom végkimenetelén, üzenetet adhat át, tanácsot adhat. Ha valaki téves információt ad át, vagy ártani szándékszik, a szenvedő alany asztrálvédelmétől függően ér el sikert. Asztrálvédelemhez ismerni kell az Elme mágia Éberség varázslatát, mellyel az álommódosítást észreveheti az áldozat, felébredhet vagy megakadályozhatja.
    Hatóidő: egyszeri



    14. szint

    Szellemidézés
    Amennyiben a varázsló ismeri a szellem nevét, segítségül hívhatja és egyben irányítani is tudja.
    Ez a varázslat nem feltétlenül csak egy irányba működik, a szellemek is kapcsolatba léphetnek a varázslóval, aki eléggé érzékeny ahhoz, hogy meghallja, lássa őket.
    Hatóidő: 6/3 reagkör



    15. szint

    Csillagok ereje
    A varázsló megidéz egy csillagok erejével rendelkező fegyvert - a varázsló akaratától függő formában jelenik meg. A fegyver törhetetlen és áthatol bármilyen páncélon és pajzson, még a varázslattal átitatottakon is.
    A varázsló továbbá fénylő aurát idéz meg magának, mely olyan intenzív fénnyel pulzál(hat), amely ideiglenesen elvakíthatja azt, aki közvetlenül belenéz a fénybe.
    Hatóidő: 3 reagkör, egy játékban csak egyszer alkalmazható, csak a varázslat lejárta után varázsolhat a karakter újra




      Pontos idő: 2017-09-21, 10:47