Üdvözlünk!

Éppen időben érkeztél Vándor!

Háború közeleg és elkél minden tenni vágyó erős kéz, forgasson akár fegyvert, vagy használja a mágia hatalmát.
Ne aggódj, ha nem állsz még készen, hőssé formálnak majd a kalandok.
Fedezd fel a világot, kelj útra, kalandozz sivatagon, kietlen tájakon, havas hegyek legmélyén, dögletes mocsáron és a mindig veszélyt rejtő tengereken át. Küzdj ádáz szörnyekkel, élj nemesi életet, vívd ki a hősnek járó tiszteletet, vagy rejtőzz árnyak közé és vedd el azt, ami neked jár!
Gyűjts hát magad köré szövetségeseket és formáld saját belátásod szerint a változó világot!

Az oldal alapítása:
2012.10.01.

Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!

Kaland

Fejedelmi játszma című kalandban a reagkör határideje:
04.09. 21:00

Latest topics

Ederthin várostérkép

A dombtavi időszámítás szerint jelenleg 616-ot írunk.

Ki van itt?

Jelenleg 1 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 1 vendég

Nincs


[ View the whole list ]


A legtöbb felhasználó (12 fő) 2016-10-11, 18:26-kor volt itt.

Statistics

Jelenleg összesen 3473 hozzászólás olvasható. in 143 subjects

Összesen 55 regisztrált felhasználónk van.

Legújabb felhasználó: Shycor N'ylwenn

Szerzői Jogok

Az oldalon található egyedi alkotások az alkotó(k) tulajdonát képezik!
A Világleírás és a helyszínek, helyszínek leírásai az oldal készítőinek szellemi terméke, így a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően használható fel szabadon.

    Természet mágia

    Share
    avatar
    Montea
    Admin

    IC hozzászólások száma : 3

    Természet mágia

    Témanyitás  Montea on 2013-02-10, 20:25



    1. szint

    Útkereső
    A varázsló megtalálja célja eléréséhez vezető legkönnyebb utat. (Tudnia kell hová akar eljutni.) Továbbá a varázsló meg tudja határozni, hol van éppen.
    Hatóidő: 2 reagkör, helymeghatározásnál egyszeri

    Nyomolvasás
    A varázsló a meglévő nyomokat értelmezi és követni tudja azokat, még akkor is, amikor azok már mágia nélkül nem láthatóak.
    Hatóidő: 3 reagkör



    2. szint

    Rejtőzködés
    A varázsló képes szinte teljesen beolvadni a természetbe 3 reagkörig - amennyiben nem bukik le hamarabb. Nem lesz teljesen láthatatlan, sem testetlen, vagyis nem tud teljesen eltűnni, nyomolvasással meg lehet találni.
    Hatóidő: 3 reagkör

    Vízkereső
    A varázsló megérzi milyen irányban van hozzá legközelebb édesvízforrás, azt nem tudja pontosan milyen messze van, csak az érzés erőssége szerint saccolhat.
    Hatóidő: 2 reagkör



    3. szint

    Növekedés
    Növények növekedésének segítése.
    Hatóidő: egyszeri

    Suttogó
    Megvadult állatok megnyugtatása. Vadállatok esetében csak egy állaton hat a varázslat. Valamint képes a varázsló kommunikálni egy állattal. Nem beszélget vele!
    Hatóidő: egyszeri



    4. szint

    Növények-állatok észlelése
    Egy keresett növényre vagy állatra összpontosít a varázsló, és 1 órányi járású körben érzékeli, hogy van-e belőle és merre. Egy ölnyi vastag falon át nem működik a varázslat.
    Hatóidő: 2 reagkör

    Növénykötél
    A varázsló növényeket összefonja, majd a varázslattal növénykötéllé alakítja, amelynek szakítószilárdsága vetekszik bármilyen kötéllel.
    Hatóidő: egyszeri



    5. szint

    Sebesség
    Megnöveli a célszemély vagy a varázsló sebességét a szabad ég alatt.
    Hatóidő: 3 reagkör

    Rovarraj
    Az adott helyre jellemző rovarok támadják meg az ellenfelet.
    Hatóidő: 1 reagkör



    6. szint

    Kőbőr
    Megnöveli a varázslat célpontjának védekezését, bőre megkeményedik, nem fogja penge.
    Hatóidő: 3 reagkör

    Négylábú barát
    A varázsló akarata szerint egy, a környezetnek megfelelő állat szegődik társául. Az állat nem feltétlenül négylábú, eme varázslattal maximum farkas méretű állatot fogadhat kísérőjéül a varázsló. A varázsló további utasításokkal nem láthatja el az állatot, maximum elküldheti magától. (Kivétel, ha idomított állatról van szó, akkor a korábban megtanult vezényszavakra biztosan reagál az állat, továbbá értelemszerűen a "környezetnek megfelelő állat" kitétel megszűnik.)
    Hatóidő: 3-4 reagkör/1 játék



    7. szint

    Terepséta
    A varázsló és a célszemélyek számára a nehezen járható utak könnyebben járható ösvényekké válnak.
    Hatóidő: 3 reagkör

    Szerencse köve
    A varázsló egyedi szerencsekövet készíthet magának, amit ha kezében tart, szerencse kíséri útján. (pl. megússza a lebukást, elsőre megtalálja a helyes ajtót, stb.)
    Hatóidő: 3 reagkör



    8. szint

    Madarak hívása
    A közelben levő madárral képes kapcsolatba lépni a varázsló – szemén keresztül képes látni vagy segítségül/társául is hívhatja.
    Hatóidő: 3 reagkör

    Óriások ereje
    A varázslat célpontjának harci ereje másfélszeresére megnövekszik.
    Hatóidő: 3 reagkör



    9. szint

    Macskamancs
    A varázsló képes egyik vagy mindkét kezét valamilyen macskaféle mancsává változtatni. Maximum csuklótól kezdve, de elképzelhető, hogy csak ujjait és körmeit változtatja át.
    Hatóidő: 3 reagkör

    Futóhomok
    Bármilyen szilárd talajon képes futóhomokot létrehozni bizonyos ideig, vagy épp megszilárdítani azt szükség esetén.
    Hatóidő: 2 reagkör



    10. szint

    Méregcsók
    A varázsló érintésével megmérgezi a célszemélyt, amely lassan, ideiglenesen  bénítja meg az áldozatot.
    Hatóidő: 2 reagkör

    Eleven növény
    Egy vagy több növény életre kel és a mágus oldalán harcol. Nagy növény –fa – esetén egyszerre egy tud a varázsló segítségére lenni. Kisebb növény – maximum bokor nagyságú – esetén több is a varázsló segítségére van. A növények helyváltoztatás lassú és minimális. Csak élő növényre hat a varázslat, holtra nem.
    Hatóidő: 2 reagkör



    11. szint

    Természetes védelem
    Minden varázslatra immúnis lesz a varázslat célpontja, az addigi, még aktív varázslatok - akár ártó, akár támogató - megszűnnek.
    Hatóidő: 2 reagkör



    12. szint

    Nagyragadozó hívása
    Terepviszonynak megfelelő nagyragadozót hív társául a varázsló 3
    reagkörig. Majd a ragadozó visszatér életéhez, nem visszahívható.
    Hatóidő: 3 reagkör, a varázslást követő körben a karakter nem varázsolhat



    13. szint

    Őrszem
    Halál mágia jelenlétét jelzi, azaz érzékeli a varázsló a Halál-varázsló által megidézett szellemeket, élőholtakat és csontvázakat. 100 méteres sugarú körön belül lassítja ezen lények mozgását/támadását.
    Hatóidő: 2 reagkör



    14. szint

    Griffek ereje
    A varázslat célpontjának mágikus és harci ereje, valamint állóképessége megduplázódik. Továbbá, amennyiben  a varázslat célpontja maga a varázsló, akkor a varázsló képes tollas griffszárnyakat idézni, melyekkel képes repülni.
    Hatóidő: 3 reagkör, egy játékban csak egyszer alkalmazható



    15. szint

    Sárkányforma
    A varázsló egy két embernyi sárkánnyá változik. Ez idő alatt harci ereje, valamint állóképessége megtriplázódik. Repülni csak akkor tud, ha ismeri a Levegő mágia Lökéshullám és/vagy Széllökés varázslatát. Tüzet okádni csak akkor tud, ha ismeri a Tűz mágia Tűzgolyó és/vagy Tűzösvény varázslatát.
    Hatóidő: 3 reagkör, egy játékban csak egyszer alkalmazható, csak a varázslat lejárta után varázsolhat a karakter újra




      Pontos idő: 2017-09-21, 10:46