1. szint
Útkereső
A varázsló megtalálja célja eléréséhez vezető legkönnyebb utat. (Tudnia kell hová akar eljutni.) Továbbá a varázsló meg tudja határozni, hol van éppen.
Hatóidő: 2 reagkör, helymeghatározásnál egyszeri
Nyomolvasás
A varázsló a meglévő nyomokat értelmezi és követni tudja azokat, még akkor is, amikor azok már mágia nélkül nem láthatóak.
Hatóidő: 3 reagkör
2. szint
Rejtőzködés
A varázsló képes szinte teljesen beolvadni a természetbe 3 reagkörig - amennyiben nem bukik le hamarabb. Nem lesz teljesen láthatatlan, sem testetlen, vagyis nem tud teljesen eltűnni, nyomolvasással meg lehet találni.
Hatóidő: 3 reagkör
Vízkereső
A varázsló megérzi milyen irányban van hozzá legközelebb édesvízforrás, azt nem tudja pontosan milyen messze van, csak az érzés erőssége szerint saccolhat.
Hatóidő: 2 reagkör
3. szint
Növekedés
Növények növekedésének segítése.
Hatóidő: egyszeri
Suttogó
Megvadult állatok megnyugtatása. Vadállatok esetében csak egy állaton hat a varázslat. Valamint képes a varázsló kommunikálni egy állattal. Nem beszélget vele!
Hatóidő: egyszeri
4. szint
Növények-állatok észlelése
Egy keresett növényre vagy állatra összpontosít a varázsló, és 1 órányi járású körben érzékeli, hogy van-e belőle és merre. Egy ölnyi vastag falon át nem működik a varázslat.
Hatóidő: 2 reagkör
Növénykötél
A varázsló növényeket összefonja, majd a varázslattal növénykötéllé alakítja, amelynek szakítószilárdsága vetekszik bármilyen kötéllel.
Hatóidő: egyszeri
5. szint
Sebesség
Megnöveli a célszemély vagy a varázsló sebességét a szabad ég alatt.
Hatóidő: 3 reagkör
Rovarraj
Az adott helyre jellemző rovarok támadják meg az ellenfelet.
Hatóidő: 1 reagkör
6. szint
Kőbőr
Megnöveli a varázslat célpontjának védekezését, bőre megkeményedik, nem fogja penge.
Hatóidő: 3 reagkör
Négylábú barát
A varázsló akarata szerint egy, a környezetnek megfelelő állat szegődik társául. Az állat nem feltétlenül négylábú, eme varázslattal maximum farkas méretű állatot fogadhat kísérőjéül a varázsló. A varázsló további utasításokkal nem láthatja el az állatot, maximum elküldheti magától. (Kivétel, ha idomított állatról van szó, akkor a korábban megtanult vezényszavakra biztosan reagál az állat, továbbá értelemszerűen a "környezetnek megfelelő állat" kitétel megszűnik.)
Hatóidő: 3-4 reagkör/1 játék
7. szint
Terepséta
A varázsló és a célszemélyek számára a nehezen járható utak könnyebben járható ösvényekké válnak.
Hatóidő: 3 reagkör
Szerencse köve
A varázsló egyedi szerencsekövet készíthet magának, amit ha kezében tart, szerencse kíséri útján. (pl. megússza a lebukást, elsőre megtalálja a helyes ajtót, stb.)
Hatóidő: 3 reagkör
8. szint
Madarak hívása
A közelben levő madárral képes kapcsolatba lépni a varázsló – szemén keresztül képes látni vagy segítségül/társául is hívhatja.
Hatóidő: 3 reagkör
Óriások ereje
A varázslat célpontjának harci ereje másfélszeresére megnövekszik.
Hatóidő: 3 reagkör
9. szint
Macskamancs
A varázsló képes egyik vagy mindkét kezét valamilyen macskaféle mancsává változtatni. Maximum csuklótól kezdve, de elképzelhető, hogy csak ujjait és körmeit változtatja át.
Hatóidő: 3 reagkör
Futóhomok
Bármilyen szilárd talajon képes futóhomokot létrehozni bizonyos ideig, vagy épp megszilárdítani azt szükség esetén.
Hatóidő: 2 reagkör
10. szint
Méregcsók
A varázsló érintésével megmérgezi a célszemélyt, amely lassan, ideiglenesen bénítja meg az áldozatot.
Hatóidő: 2 reagkör
Eleven növény
Egy vagy több növény életre kel és a mágus oldalán harcol. Nagy növény –fa – esetén egyszerre egy tud a varázsló segítségére lenni. Kisebb növény – maximum bokor nagyságú – esetén több is a varázsló segítségére van. A növények helyváltoztatás lassú és minimális. Csak élő növényre hat a varázslat, holtra nem.
Hatóidő: 2 reagkör
11. szint
Természetes védelem
Minden varázslatra immúnis lesz a varázslat célpontja, az addigi, még aktív varázslatok - akár ártó, akár támogató - megszűnnek.
Hatóidő: 2 reagkör
12. szint
Nagyragadozó hívása
Terepviszonynak megfelelő nagyragadozót hív társául a varázsló 3
reagkörig. Majd a ragadozó visszatér életéhez, nem visszahívható.
Hatóidő: 3 reagkör, a varázslást követő körben a karakter nem varázsolhat
13. szint
Őrszem
Halál mágia jelenlétét jelzi, azaz érzékeli a varázsló a Halál-varázsló által megidézett szellemeket, élőholtakat és csontvázakat. 100 méteres sugarú körön belül lassítja ezen lények mozgását/támadását.
Hatóidő: 2 reagkör
14. szint
Griffek ereje
A varázslat célpontjának mágikus és harci ereje, valamint állóképessége megduplázódik. Továbbá, amennyiben a varázslat célpontja maga a varázsló, akkor a varázsló képes tollas griffszárnyakat idézni, melyekkel képes repülni.
Hatóidő: 3 reagkör, egy játékban csak egyszer alkalmazható
15. szint
Sárkányforma
A varázsló egy két embernyi sárkánnyá változik. Ez idő alatt harci ereje, valamint állóképessége megtriplázódik. Repülni csak akkor tud, ha ismeri a Levegő mágia Lökéshullám és/vagy Széllökés varázslatát. Tüzet okádni csak akkor tud, ha ismeri a Tűz mágia Tűzgolyó és/vagy Tűzösvény varázslatát.
Hatóidő: 3 reagkör, egy játékban csak egyszer alkalmazható, csak a varázslat lejárta után varázsolhat a karakter újra
|
|
2018-09-07, 20:48 by Tsitsa Itsli
» Szintet léptem!
2018-07-30, 16:35 by Cerus Caranthir
» Városkapu, és a Felsőnegyed nem nevesített utcái és terei
2018-07-30, 16:06 by Tsitsa Itsli
» Tenger és szigetvilág
2017-04-29, 16:54 by Thryn L'lwyn
» Hullámtörő
2017-04-27, 20:05 by Caleb Mandrake
» Zord-hegység
2017-04-26, 04:21 by Zorgon Zarazul
» Palota és a palota tér
2017-04-18, 21:57 by Amelia il Contevilla
» Mulatónegyed nem nevesített utcái és lakóházai
2017-04-16, 21:42 by Sally Wentworth
» Contevilla-rezidencia
2017-04-08, 11:31 by Gonnir Eruthallion