1. szint
Lassúság
A célszemély lassabbá válik, mintha víz alatt mozogna vagy épp erős széllel küzdene az előrejutás érdekében.
Hatóidő: 2 reagkör
Zavartság
A célszemély elfelejti, mi lett volna a következő lépése a harcban.
Hatóidő: egyszeri
2. szint
Hervasztás
Növények elfonnyasztása, a Növekedés varázslat eltörlése.
Hatóidő: egyszeri
Érvénytelenítés
A célszemélyen aktív támogató varázslatok megtörése.
Hatóidő: egyszeri, de nem töri meg az újabb pozitív hatású varázslatokat
3. szint
Sebezhetőség
A célszemély védekező képessége csökken, az elkövetkező támadás súlyosabb sebzést okoz a célszemélynek.
Hatóidő: egyszeri
Fosztás
A célszemélyt megfosztja fizikai erejétől, támadásai erőtlenebbé válnak. Vagy ideiglenesen kiolt benne valamilyen tulajdonságot: önbecsülés, félelem, felelősségérzet, stb.
Hatóidő: 3 reagkör
4. szint
Bénulás
A célszemély képtelen mozgatni előre meghatározott testrészét. 8. szinttől az egész testre is hathat a varázs.
Hatóidő: 2 reagkör
Rémálom
A nyugodt pihenés nem adatik meg a célszemélynek, éjszaka rémálmok gyötrik.
Hatóidő: egyszeri, IC 1 nap
5. szint
Szenvedés
Azonnali kín, ami gyengébbé (9. szinttől lehetetlenné) teszi a célszemély támadását, vagy megakadályozza válaszadásban, cselekvésben.
Hatóidő: egyszeri
Őrjöngés
A célszemély elveszti józan eszét, nem nézi, kit kell támadnia, társát vagy saját magát is megsebesítheti.
Hatóidő: 2 reagkör
6. szint
Vakság
Átmeneti vakság, ami miatt a célszemély nem tudja látási képességeit használni.
Hatóidő: 3 reagkör
Kovácsátok
A célszemély fegyverének fémje eltörik. Egyszerre csak egy fegyveren alkalmazható. Az aznahl-fémből készült fegyvereket/pajzsokat csak 11. szinttől képes a mágus eltörni ezzel a varázslattal.
Hatóidő: egyszeri
7. szint
Sötétség
A varázsló egy teremben, vagy utcában, de maximum 10 méteres távolságig képes a valós és mágikus fényeket eloltani.
Hatóidő: 3 reagkör
Fáradtság
A varázsló körüli 2 méteres sugarú körben mindenkire, vagy akaratától függően a célszemélyre fáradtság telepszik és aludni vágyik, minden mozdulat, de az ébren maradás is komoly erőfeszítést igényel a varázslat ideje alatt.
Hatóidő: 3 reagkör
8. szint
Árnyék
A varázsló az árnyékokban észrevétlenül közlekedhet, szinte beleolvad környezetébe.
Hatóidő: 3 reagkör
Vadság
Az átok hatására a célszemély állata megvadul, megbokrosodik, jó eséllyel veti le magáról a célszemélyt, vagy támadja meg.
Hatóidő: 2 reagkör
9. szint
Káosz
A varázslat ellenkezőjére fordul, vagy célszemélyt téveszt, de még akár vissza is üthet a varázslatot életre hívó mágusra.
Hatóidő: egyszeri
Viszályszítás
A jelenlévőkben lévő ellenérzetek felszínre kerülnek és egy békés tárgyalás akár tettlegességig fajulhat.
Hatóidő: 3 reagkör
10. szint
Betegség
Betegség fertőzi meg a célszemélyt a varázsló érintése nyomán, aminek jelei azonnal megmutatkoznak, a betegség súlyos, minél előbb gyógyítói kezelés javasolt vagy szövődmények lép(het)nek fel.
Hatóidő: 5 reagkör
Járvány
Járvány indítása a célszemélyek között. A járvány hirtelen, magas lázzal és rosszulléttel jár, egyszerre 2-3 személyt lehet megbetegíteni, akik azután továbbfertőzhetnek.
Hatóidő: 4 reagkör
11. szint
Lélek betegsége
A varázslat hatására a célszemély elveszíti minden pozitív hozzáállását, mindenben a szomorúságot vagy az összeesküvést látja maga ellen. Hosszabb hatás után szorongás alakulhat ki vagy épp ellenségesség, a célszemély személyiségétől függően.
Hatóidő: egyszeri, IC 1 hét
12. szint
Fizikai átokbélyeg
Az áldozatra helyezve fizikai képességei csökkennek, mintha egy gyermek erejével rendelkezne. Immunrendszere is gyengébbé válik, így hamarabb betegszik meg a varázslat célszemélye. A varászlónak szükséges megérintenie az áldozatot. A Mágikus immunitás varázslattal törhető meg.
Hatóidő: egyszeri, megtörésig tart, a varázslatot követő körben a karakter nem varázsolhat, egy játékban csak egyszer alkalmazható
13. szint
Átokbélyeg
Az áldozatra helyezve az nem lesz képes magas szinten űzni a varázslatokat. A varázslathoz szükséges megérintenie az áldozatot. A Mágikus immunitás varázslattal törhető meg.
Hatóidő: egyszeri, megtörésig tart, a varázslatot követő körben a karakter nem varázsolhat, egy játékban csak egyszer alkalmazható
14. szint
Vonzalom ébresztése
A varázsló a célszemélyben vonzalmat ébreszt maga iránt. A varázslat pár perctől pár óráig tart a varázsló erejétől függően, de független attól, hogy a célszemély szerelmes-e már valakibe, viszont a varázslat csak ellentétes nemű alanyon hat. A célszemély a varázslat hatására rajongani kezd a varázslóért, s minden szavát teljesíti a vélt szerelem viszonzásának reményében. A varázslat megszűnése éppolyan hirtelen, mint létrehozása, s az alany emlékezni fog a varázslat alatt tett cselekedeteire.
Hatóidő: 2-6 reagkör
15. szint
Familiáris
Az igézettel a célszemélyt, legyen az ember, elf, törpe, éjtestvér vagy épp állat, a szolgálója lesz. JK esetén csak a játékos beleegyezésével lehet, amennyiben hosszabb időre tervezik a hatást.
Hatóidő: egyszeri, IC 1 nap, a varázslatot követő körben a karakter nem varázsolhat, egy játékban csak egyszer alkalmazható
|
|
2018-09-07, 20:48 by Tsitsa Itsli
» Szintet léptem!
2018-07-30, 16:35 by Cerus Caranthir
» Városkapu, és a Felsőnegyed nem nevesített utcái és terei
2018-07-30, 16:06 by Tsitsa Itsli
» Tenger és szigetvilág
2017-04-29, 16:54 by Thryn L'lwyn
» Hullámtörő
2017-04-27, 20:05 by Caleb Mandrake
» Zord-hegység
2017-04-26, 04:21 by Zorgon Zarazul
» Palota és a palota tér
2017-04-18, 21:57 by Amelia il Contevilla
» Mulatónegyed nem nevesített utcái és lakóházai
2017-04-16, 21:42 by Sally Wentworth
» Contevilla-rezidencia
2017-04-08, 11:31 by Gonnir Eruthallion