Üdvözlünk!

Éppen időben érkeztél Vándor!

Háború közeleg és elkél minden tenni vágyó erős kéz, forgasson akár fegyvert, vagy használja a mágia hatalmát.
Ne aggódj, ha nem állsz még készen, hőssé formálnak majd a kalandok.
Fedezd fel a világot, kelj útra, kalandozz sivatagon, kietlen tájakon, havas hegyek legmélyén, dögletes mocsáron és a mindig veszélyt rejtő tengereken át. Küzdj ádáz szörnyekkel, élj nemesi életet, vívd ki a hősnek járó tiszteletet, vagy rejtőzz árnyak közé és vedd el azt, ami neked jár!
Gyűjts hát magad köré szövetségeseket és formáld saját belátásod szerint a változó világot!

Az oldal alapítása:
2012.10.01.

Belépés

Elfelejtettem a jelszót!

Kaland

Fejedelmi játszma című kalandban a reagkör határideje:
04.09. 21:00

Latest topics

Ederthin várostérkép

A dombtavi időszámítás szerint jelenleg 616-ot írunk.

Ki van itt?

Jelenleg 3 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 3 vendég

nincsen


[ View the whole list ]


A legtöbb felhasználó (12 fő) 2016-10-11, 18:26-kor volt itt.

Statistics

Jelenleg összesen 3473 hozzászólás olvasható. in 143 subjects

Összesen 55 regisztrált felhasználónk van.

Legújabb regisztrált tagunk: Shycor N'ylwenn

Szerzői Jogok

Az oldalon található egyedi alkotások az alkotó(k) tulajdonát képezik!
A Világleírás és a helyszínek, helyszínek leírásai az oldal készítőinek szellemi terméke, így a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően használható fel szabadon.

    Vér mágia

    Share
    avatar
    Montea
    Admin

    IC hozzászólások száma : 3

    Vér mágia

    Témanyitás  Montea on 2013-02-10, 20:35



    1. szint

    Vérgyűjtés
    A vérmágus összegyűjti egy adott személy vagy saját maga vérét és további mágiákhoz használhatja fel akár a későbbiekben is. A varázslattal összegyűjtött vér soha sem alvad meg, bármikor felhasználható.
    Hatóidő: egyszeri

    Azonosítás
    A mágus ezzel a varázslattal egy pár csepp vérből (ha nem alvadt) képes megállapítani, hogy az milyen teremtmény testéből származhat.
    Hatóidő: egyszeri



    2. szint

    Nyomkövetés
    Az adott vér tulajdonosát tudja követni, meghatározni, mennyire tartózkodik közel vagy távol az adott nyomtól. Az Azonosítás varázslatot ismernie kell a sikeres varázslathoz.
    Hatóidő: 2 reagkör, helymeghatározásnál egyszeri

    Vérpótlás
    A célszemély vérveszteségét képes pótolni, legfeljebb veszteségének annyi százalékát, hogy életben maradjon.
    Hatóidő: egyszeri



    3. szint

    Vérpenge
    A mágus megvágja magát, s szavaira egy kard formálódik a vérből. Éles, mint a legjobb kardok, de a színe vörös.
    Hatóidő: 2 reagkör

    Vérbéklyó
    A célszemélyre mutatva vérből készült „kötelek” jelennek meg a semmiből és megalvadt állapotban kötözik oda a célszemélyt egy 10 méteren belüli dologhoz, mely lehet tárgy is, vagy személy, állat is. Minél jobban próbál menekülni, annál erősebben szorítják a béklyók.  
    Hatóidő: 2 reagkör



    4. szint

    Véralvasztás
    A mágus saját vagy a célszemély sebeinél elősegíti a vér alvadását, így nem lesz több vérveszteségük.
    Hatóidő: egyszeri

    Vérkötelék
    Adott személy kis mennyiségű vérét hordja magánál a mágus, és így megérzi, ha a másik bajban van. Oda-vissza működhet, de ettől még nem tudja, hogy hol is van pontosan. A sikerességhez ismerni kell a Vérgyűjtés varázslatot.
    Hatóidő: egyszeri



    5. szint

    Kémlelés
    Azt látja, amit a célszemély, gondolataiba, érzelmeibe nem lát bele, csak hall és lát. Irányítani nem tudja. Csakis olyan személynél tudja alkalmazni, akinek előzetesen, mágikus úton vérét vették (Vérgyűjtés), s e vér a mágus birtokában van.
    Hatóidő: 2 reagkör

    Harci láz növelése
    Alkalmazásához a vér illata szükséges a varázslat során, bárki, aki 10 méteres körben van, és a varázsló oldalán harcol, állóképessége, harci értékei növekednek, még akkor is, ha épp kifulladóban volt. Viszont ennek következtében harci képességei adott ideig lesznek érvényben, utána - vérmérséklettől függően - kifullad, harci értékei visszaállnak a varázslat előtti szintre, a varázslat hatóidejének lejárta után nem tud közvetlenül cselt alkalmazni.
    Hatóidő: 3 reagkör, akire hatott a varázslat, lejárta után nem alkalmazhat harci cseleket 2 reagkörig



    6. szint

    Vérzés
    Az áldozatra való mutatással vágást ejt rajta (nem szükséges hozzáérni, de 2 méteren belül kell tartózkodnia). A vágás közepesen mély és fájdalmas. A rendes fegyverekkel okozott vágásokkal szemben a vérzés nem áll el, amíg a varázslat tart, vagy amíg meg nem gyógyítják, s ez nagyon legyengítheti az áldozatot.
    Hatóidő: 3 reagkör

    Vérpajzs
    A mágus megvágja magát, s szavaira egy pajzs formálódik a vérből. Véd, mint a legjobb fémpajzsok, de a színe vörös.
    Hatóidő: 2 reagkör



    7. szint

    Akadály
    Vérét áldozva a varázsló azt a földre, levegőbe engedve, képes 5 méteres akadályt létrehozni, de csakis akkor, ha van szilárd anyag a közelében, mivel azt átfonva alkotja meg az akadályt. Fegyverek, fizikai hatások ellen véd a legjobban.
    Hatóidő: 2 reagkör

    Vérzékenység
    A célszemély meglévő és későbbi (az aktuális küzdelemben, kalandban lévőre) sebeire hat, lassítja a véralvadást. Gyógyító varázslat (Élet mágia - Alvasztás, Belső alvasztás) vagy a Véralvasztás semlegesíti.
    Hatóidő: egyszeri



    8. szint

    Vérkör
    Egy vagy több lény vére szükséges, azoké, akik a védelem körébe fognak majd kerülni, ezzel jelölnek ki egy meghatározott sugarú kört, akkorát, hogy a védeni kívántak elférjenek benne. A körbe csak az léphet be, akinek a vére felhasználásra került, mindenki másnak falként hat a vérkör.
    Hatóidő: 3 reagkör

    Vérforralás
    A mágus úgy forralja fel a célszemély vérét, hogy az nem okoz neki kínokat, mint a Perzselő vér esetén, hanem egy-két percen belül magas láza lesz a célszemélynek és folytonos szomjúságot érez, amit nem tud csillapítani, bármennyit is iszik. Vérhűtéssel vagy megfelelő gyógyítói mágiával semlegesíthető, vagy elmúlik magától, ha lejárt a varázslat ideje. Azonban a láz csak lassan múlik, a hatóidő lejártát követően.
    Hatóidő: 5 reagkör



    9. szint

    Szerelmi kötés
    A „leendő pár” vérét összekeverve varázsitalt alkot a mágus, melyből mindkét félnek innia kell. A sikerességhez ismerni kell a Vérgyűjtés varázslatot.
    Hatóidő: egyszeri, megtörésig tart

    Betegség
    A vérben fertőződés indul meg, amely gyorsan (2-3 nap) emészti fel belülről a szervezetet. Az egyes szervek funkcióinak leállása jelzi csak a bajt. Élet mágiával megállítható a fertőzés és a szervi bajok is gyógyíthatóak, de idejében kezelni kell.
    Hatóidő: egyszeri, megtörésig tart, egy játékban csak egyszer alkalmazható, a varázsló a következő körben nem varázsolhat



    10. szint

    Perszelő vér
    A varázslat hatására úgy érzi a célszemély, hogy ereiben a vér forr, s ezzel szörnyű kínokat él át, akár eszméletét is vesztheti a fájdalom hatására, vagy elejti tőle a fegyverét, vagy amit a kezében tart.  
    Hatóidő: 2 reagkör

    Vérhűtés
    Lehűtve a vért a célszemély fázni kezd és a légzés, mozgás is nehézkessé válik számára, a kihűlés jelei mutatkoznak rajta.  A Vérforralást és a Perzselő Vért semlegesíti.
    Hatóidő: 3 reagkör, semlegesítés esetén egyszeri



    11. szint

    Vérdermesztés
    A célszemélyben a véráramlás lelassul, megalvadhat, az illető nem jut elég oxigénhez, s így akár tetszhalott állapot is előidézhető.
    Hatóidő: 3 reagkör, egy játékban csak egyszer alkalmazható, a varázslást követő körben a karakter nem varázsolhat



    12. szint

    Vérátok
    Az áldozattól szerzett vér, köröm és haj felhasználásával a távolból is képes átkot vonni az illetőre. Ez csakis két esetben hatásos: telihold idején és ha megfelelő véráldozat is járul hozzá. Körültekintően végzik, mivel ha rosszul sül el, akkor az átkot mondóra száll vissza az átok. Csak olyan átkot tud a célszemélyre küldeni, amit a varázsló tud is varázsolni. A sikerességhez ismerni kell a Vérgyűjtés varázslatot.
    Hatóidő: egyszeri, egy játékban csak egyszer alkalmazható, a varázslást követő körben a karakter nem varázsolhat



    13. szint

    A vér hatalma
    A célszemélyre varázsolva ezt a varázslatot, a célszemély nem érez semmi különöset, de ahogy a vérmágus mozdul, úgy mozdul a célszemély is. A sikerességhez ismerni kell a Vérgyűjtés varázslatot.
    Hatóidő: 2 reagkör



    14. szint

    Vérlény
    Adott lény összes vére kell hozzá, amellyel újrateremti az adott lényt. Mágikus képességeivel, beszédkészséggel, ha volt neki, nem rendelkezik, de egykori fizikai jellemzőivel és képességeivel bír. A vérlények mindenben alávetik magukat a vérmágus akaratának. A sikerességhez ismerni kell a Vérgyűjtés varázslatot.
    Hatóidő: 3 reagkör, addig a varázsló nem varázsolhat, egy játékban csak egyszer alkalmazható



    15. szint

    Pusztítás
    A varázslat hatására, a varázsló 15 méteres sugarú körében lévők azonnal több sebből, intenzíven kezdenek vérezni, azonnali ellátást igényelnek a sebek.
    Hatóidő: egyszeri, a varázslást követő körben a karakter nem varázsolhat, egy játékban csak egyszer alkalmazható




      Pontos idő: 2017-07-21, 08:50