Üdvözlünk!

Éppen időben érkeztél Vándor!

Háború közeleg és elkél minden tenni vágyó erős kéz, forgasson akár fegyvert, vagy használja a mágia hatalmát.
Ne aggódj, ha nem állsz még készen, hőssé formálnak majd a kalandok.
Fedezd fel a világot, kelj útra, kalandozz sivatagon, kietlen tájakon, havas hegyek legmélyén, dögletes mocsáron és a mindig veszélyt rejtő tengereken át. Küzdj ádáz szörnyekkel, élj nemesi életet, vívd ki a hősnek járó tiszteletet, vagy rejtőzz árnyak közé és vedd el azt, ami neked jár!
Gyűjts hát magad köré szövetségeseket és formáld saját belátásod szerint a változó világot!

Az oldal alapítása:
2012.10.01.

Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!

Kaland

Fejedelmi játszma című kalandban a reagkör határideje:
04.09. 21:00

Latest topics

Ederthin várostérkép

A dombtavi időszámítás szerint jelenleg 616-ot írunk.

Ki van itt?

Jelenleg 1 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 1 vendég

Nincs


[ View the whole list ]


A legtöbb felhasználó (12 fő) 2016-10-11, 18:26-kor volt itt.

Statistics

Jelenleg összesen 3473 hozzászólás olvasható. in 143 subjects

Összesen 55 regisztrált felhasználónk van.

Legújabb felhasználó: Shycor N'ylwenn

Szerzői Jogok

Az oldalon található egyedi alkotások az alkotó(k) tulajdonát képezik!
A Világleírás és a helyszínek, helyszínek leírásai az oldal készítőinek szellemi terméke, így a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően használható fel szabadon.

    Levegő mágia

    Share
    avatar
    Montea
    Admin

    IC hozzászólások száma : 3

    Levegő mágia

    Témanyitás  Montea on 2013-02-10, 20:43



    1. szint

    Légellenállás
    A varázslat célpontjának ellenállása megduplázódik a levegő alapú varázslatokkal szemben.
    Hatóidő: 3 reagkör

    Friss levegő
    A mágus megtisztítja a levegőt a kellemetlen szagoktól és portól, füsttől. Az így megtisztított levegőben a mágus érzékei kiélesednek, jobban lát és hall.
    Hatóidő: egyszeri, a mágus érzékei kiélesedése tekintetében 2 reagkör



    2. szint

    Szél ereje
    A mágus ereje másfélszeresére növekszik, fizikai és mágikus ereje is, így varázslatai erősebbek lesznek.
    Hatóidő: 3 reagkör

    Szelek szárnyán
    A varázslat célpontjának sebessége megduplázódik, szabad szemmel nehezen követhetővé válnak mozdulatai.
    Hatóidő: 3 reagkör



    3. szint

    Könnyű lélegzés
    A mágus képes egy levegővétellel akár egy órán keresztül a víz alatt maradni, vagy akár a mágiahasználó vagy célszemély képes egy órán át úgy lélegezni föld alatt (katakomba, barlang, ritkás levegőjű helyek) és magaslatokon, hegyek tetején, ahol ritka a levegő, mint normális  körülmények között.
    Hatóidő: egyszeri, IC egy óra

    Széllel szemben
    A célszemély sebessége feleződik, mozdulatai kiszámíthatóvá válnak.
    Hatóidő: 2 reagkör



    4. szint

    Hűsítő szellő
    Felfrissíti a varázslat célpontját, megtöri a negatív varázslatokat.
    Hatóidő: egyszeri

    Légies könnyedség
    A mágus pihekönnyűvé válik, képes átkelni futóhomokon vagy mocsaras területen, nem hagy lábnyomot hóban sem. Vigyázat, a szél kibillentheti egyensúlyából.
    Hatóidő: 4 reagkör



    5. szint

    Égbolt mosolya
    A mágus képes eloszlatni a felhőket.  
    Hatóidő: 2 reagkör

    Vitorlamester
    A mágus képes szélcsend esetén is vitorlát dagasztani.  
    Hatóidő: 2 reagkör



    6. szint

    Széllökés
    A célszemély egyensúlyát támadja, minél közelebb van a mágus, annál erősebb a varázslat, akár le is verheti lábáról az ellenfelet.
    Hatóidő: egyszeri

    Szélgyűrű
    A mágus ellenfele köré szélgyűrűt varázsol, amiből nem vagy csak nehezen lehet kitörni.
    Hatóidő: 2 reagkör



    7. szint

    Felhők arca
    A mágus felhőkkel takarja el a napot vagy a holdat.
    Hatóidő: 2 reagkör

    Hőmérsékletingadozás
    A mágus képes befolyásolni a hőmérsékletet kis ideig.
    Hatóidő: 3 reagkör



    8. szint

    Köd
    A mágus tenyeréből sűrű köd szivárog elő, ami nehezíti a látást mindenkinek. A levegő is hűvösebbé válik.
    Hatóidő: 3 reagkör

    Szeles terep
    A mágus környezetében levő, mozdítható tárgyakat a célszemélyhez tudja vágni széllel. A mágus mágikus erejétől függően képes könnyebb-nehezebb tárgyakat.
    Hatóidő: 1 reagkör, egyszerre csak 1 tárgyra alkalmazható



    9. szint

    Jeges aura
    A varázslat célpontját jeges hideg övezi, az őt megközelítő lelassul a hidegtől, ujjai elgémberednek, míg a varázslat alanya nem érzi a hideget.
    Hatóidő: 3 reagkör

    Halál szele
    A Halál-mágus megidézett csontvázait darabjaira fújja szét.
    Hatóidő: 1 reagkör



    10. szint

    Lökéshullám
    Erőteljes széllökés, nem csak egy pontra/személyre van hatással, hanem egy 10 méter sugarú körben mindenkit ledönthet lábáról.
    Hatóidő: egyszeri

    Villámok ura
    A mágus villámcsapással támadja ellenfelét.
    Hatóidő: egyszeri, de a következő körben nem varázsolhat a varázsló



    11. szint

    Derült égből villámcsapás
    A mágus képes viharfelhőket megidézni, amiből folyamatosan villámok csapnak le. A villámok cikázását a mágus nem tudja irányítani.
    Hatóidő: 3 reagkör



    12. szint

    A vihar szeme
    A varázsló képes létrehozni egy 5 méteres alagutat vagy kupolát, amelyben szélcsend uralkodik, míg a környező területre erős szélfújás zúdul, az ott tartózkodók a talpon maradás is kihívás, a mozgás szinte lehetetlen.
    Hatóidő: 2 reagkör



    13. szint

    Villámlánc
    A célszemély mellett álló(ka)t is villámtámadás éri. Szükséges a fizikai közelség. A sebzés mindig feleződik az előző becsapódáshoz képest.
    Hatóidő: egyszeri, de a következő körben nem varázsolhat a varázsló, s egy játékban csak egyszer s legfeljebb 3 személyre alkalmazható



    14. szint

    Tornádó
    Egy levegőtölcsért idéz meg a mágus, amit aztán képes irányítani. Házakat rongálhat meg, az útjába körülőket ledönti lábáról.
    Hatóidő: egyszeri, de a következő körben a varázsló nem varázsolhat, egy játékban csak egyszer alkalmazható



    15. szint

    Szélelementál
    A mágus szélelementált idéz meg, amely széllökésekre képes. Életereje a mágus mágikus erejétől függ - minél magasabb, annál nehezebb elpusztítani.  Támadása fegyverekkel anyagtalan teste miatt minimális sebzést okoz. A szélelementál nem marad örökké a mágussal, ideje véges. Bővebben róla itt olvashatsz.
    Hatóidő: 4 reagkör, egy játékban csak egyszer alkalmazható reagkör, egy játékban csak egyszer alkalmazható, csak a varázslat lejárta után varázsolhat a karakter újra




      Pontos idő: 2017-09-21, 08:53