Üdvözlünk!

Éppen időben érkeztél Vándor!

Háború közeleg és elkél minden tenni vágyó erős kéz, forgasson akár fegyvert, vagy használja a mágia hatalmát.
Ne aggódj, ha nem állsz még készen, hőssé formálnak majd a kalandok.
Fedezd fel a világot, kelj útra, kalandozz sivatagon, kietlen tájakon, havas hegyek legmélyén, dögletes mocsáron és a mindig veszélyt rejtő tengereken át. Küzdj ádáz szörnyekkel, élj nemesi életet, vívd ki a hősnek járó tiszteletet, vagy rejtőzz árnyak közé és vedd el azt, ami neked jár!
Gyűjts hát magad köré szövetségeseket és formáld saját belátásod szerint a változó világot!

Az oldal alapítása:
2012.10.01.

Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!

Kaland

Fejedelmi játszma című kalandban a reagkör határideje:
04.09. 21:00

Latest topics

Ederthin várostérkép

A dombtavi időszámítás szerint jelenleg 616-ot írunk.

Ki van itt?

Jelenleg 1 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 1 vendég

Nincs


[ View the whole list ]


A legtöbb felhasználó (12 fő) 2016-10-11, 18:26-kor volt itt.

Statistics

Jelenleg összesen 3473 hozzászólás olvasható. in 143 subjects

Összesen 55 regisztrált felhasználónk van.

Legújabb felhasználó: Shycor N'ylwenn

Szerzői Jogok

Az oldalon található egyedi alkotások az alkotó(k) tulajdonát képezik!
A Világleírás és a helyszínek, helyszínek leírásai az oldal készítőinek szellemi terméke, így a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően használható fel szabadon.

    Tűz mágia

    Share
    avatar
    Montea
    Admin

    IC hozzászólások száma : 3

    Tűz mágia

    Témanyitás  Montea on 2013-02-10, 20:45



    1. szint

    Szikrák
    A mágus szikrákat hoz létre, alkalmas szórakoztatásra, világításra, tűzgyújtásra.
    Hatóidő: 1 reagkör

    Fáklya fénye
    A mágus képes eloltani vagy meggyújtani annak a fáklyának/lámpásnak a fényét, amit  éppen fog. (5. szintű karakter max 10 méteres sugarú körben több fáklyát is el tud oltani illetve meggyújtani.)
    Hatóidő: egyszeri



    2. szint

    Tűzálló
    A varázslat célpontja ellenállóbb lesz a tűzvarázslatok ellen és természetes lángok ellen.  
    Hatóidő: 3 reagkör

    Tisztítótűz
    A varázslat célpontján megtöri a negatív varázslatokat, de napégési sebeket szenved, hacsak nem aktív rajta a Tűzálló varázslat.
    Hatóidő: egyszeri



    3. szint

    Száraz láb
    A mágus úgy halad keresztül esőben, hóban, ködben, hogy teste nedves sem lesz.  Hatóidő: 3 reagkör

    Tűzgolyó
    A mágus sárgolyó méretű tűzgömböt lő/dob a célszemélyre, aki a sebzés mellé égési sebeket is kaphat. 5. szinttől már 3 tűzgömböt képes egyszerre lőni/dobni.
    Hatóidő: egyszeri



    4. szint

    Nap csókja
    A célszemély a napszúrás és a leégett bőr hatásaitól szenved.
    Hatóidő: 2 reagkör

    Hamu emléke
    A mágus megízleli a hamut és képes megmondani ki gyújtotta a tüzet, valamint, hogy hányan ültek körülötte.
    Hatóidő: egyszeri



    5. szint

    Füst
    A mágus tenyeréből sűrű füst szivárog elő, ami nehezíti a látást mindenkinek. A füstben állókat zavarja a füst, csípő szaga kellemetlen.  
    Hatóidő: 2 reagkör

    Feltüzelés
    A varázsló buzdító szavai feltüzelik a szövetségesek harci kedvét.
    Hatóidő: 3 reagkör



    6. szint

    Parázs
    A mágus tenyeréből izzó parazsat és pernyét fúj a célszemély arca felé.  
    Hatóidő: egyszeri

    Lázcsillapítás
    A varázsló a lázas beteg testhőmérsékletét képes normálisra levinni, magát a betegséget azonban nem szünteti meg.
    Hatóidő: egyszeri, IC 6 óra



    7. szint

    Forralás
    Kisebb pocsolyákat képes a varázsló gőzként eltüntetni, de akár a fazék víz felforralását is képes meggyorsítani. Képes megszárítani vizes ruhákat, elázott szövetségeseket.
    Hatóidő: egyszeri

    Testhő-manipuláció
    A varázsló képes saját testhőmérsékletét manipulálni.
    Hatóidő: 2 reagkör



    8. szint

    Lángoló köpeny
    A mágus köpenye lángolni kezd, közelben állók égési sebeket szenvednek el, ha a mágust támadják.
    Hatóidő: 3 reagkör

    Lámpás fénye
    A mágus képes két ökölnyi nagyságú fénygömböt megidézni és azt egy lámpásba zárni, mely világít neki 3 órán át. Égési sérülést nem okoz.
    Hatóidő: egyszeri, IC 3 óra



    9. szint

    Tüzes tenyér
    A mágus érintése nyomán a célszemély bőre azonnal felhólyagosodik.
    Hatóidő: egyszeri

    A tűz tudása
    A mágus a tűz lángjaiból képes kiolvasni a keresett válaszokat. Ezek a válaszok csak a legritkább esetben egyértelműek, gyakorlat kell értelmezésükhöz.
    Hatóidő: egyszeri



    10. szint

    Tűz aura
    A varázslat célpontját forróság övezi, az őt megközelítő égési sebeket kaphat, míg a varázslat célpontja nem érzi a hőt.  
    Hatóidő: 3 reagkör

    Tűzfal
    Lángokból falat emel a szövetségesek és ellenfelek közé, ha bárki túl közel megy a falhoz, égési sebeket szenved el.
    Hatóidő: 2 reagkör



    11. szint

    Tűzösvény
    Egy vonal mentén mindent feléget a mágus maga előtt 10 méter hosszan, egy méter széles sávban.
    Hatóidő: egyszeri



    12. szint

    Tűzörvény
    Tüzes örvényt idéz meg a mágus, véletlenszerűen csap le az örvény a mágus 10 méteres körzetében.
    Hatóidő: 2 reagkör



    13. szint

    Megmentő
    A varázsló képes egy lángoló (szoba méretű) helyiségben eloltani a tüzet.
    Hatóidő: egyszeri, egy játékban legfeljebb kétszer alkalmazható



    14. szint

    Tűzelementál
    A mágus tűzelementált idéz meg, amely  tűzgolyókat képes kilőni, közelharci támadója égési sebeket szenved el. Életereje a mágus erejétől függ - minél magasabb, annál nehezebb elpusztítani. A tűzelementál nem marad örökké a mágussal, ideje véges. Bővebben róla itt olvashatsz.
    Hatóidő: 3 reagkör, egy játékban csak egyszer alkalmazható reagkör, egy játékban csak egyszer alkalmazható, csak a varázslat lejárta után varázsolhat a karakter újra



    15. szint

    Lángra lobbantó
    A varázsló mindent felgyújt a 20 méteres körzetében. A nem gyúlékony tárgyak izzásig hevülnek. Személy nem gyullad fel, csak a ruhája kaphat lángra, azonban ha nem hagyja el a felgyújtott területet, a lángoktól megéghet.
    Hatóidő: egyszeri, egy játékban csak egyszer alkalmazható, s a karakter a következő körben nem varázsolhat



      Pontos idő: 2017-09-21, 10:42