1. szint
Szikrák
A mágus szikrákat hoz létre, alkalmas szórakoztatásra, világításra, tűzgyújtásra.
Hatóidő: 1 reagkör
Fáklya fénye
A mágus képes eloltani vagy meggyújtani annak a fáklyának/lámpásnak a fényét, amit éppen fog. (5. szintű karakter max 10 méteres sugarú körben több fáklyát is el tud oltani illetve meggyújtani.)
Hatóidő: egyszeri
2. szint
Tűzálló
A varázslat célpontja ellenállóbb lesz a tűzvarázslatok ellen és természetes lángok ellen.
Hatóidő: 3 reagkör
Tisztítótűz
A varázslat célpontján megtöri a negatív varázslatokat, de napégési sebeket szenved, hacsak nem aktív rajta a Tűzálló varázslat.
Hatóidő: egyszeri
3. szint
Száraz láb
A mágus úgy halad keresztül esőben, hóban, ködben, hogy teste nedves sem lesz. Hatóidő: 3 reagkör
Tűzgolyó
A mágus sárgolyó méretű tűzgömböt lő/dob a célszemélyre, aki a sebzés mellé égési sebeket is kaphat. 5. szinttől már 3 tűzgömböt képes egyszerre lőni/dobni.
Hatóidő: egyszeri
4. szint
Nap csókja
A célszemély a napszúrás és a leégett bőr hatásaitól szenved.
Hatóidő: 2 reagkör
Hamu emléke
A mágus megízleli a hamut és képes megmondani ki gyújtotta a tüzet, valamint, hogy hányan ültek körülötte.
Hatóidő: egyszeri
5. szint
Füst
A mágus tenyeréből sűrű füst szivárog elő, ami nehezíti a látást mindenkinek. A füstben állókat zavarja a füst, csípő szaga kellemetlen.
Hatóidő: 2 reagkör
Feltüzelés
A varázsló buzdító szavai feltüzelik a szövetségesek harci kedvét.
Hatóidő: 3 reagkör
6. szint
Parázs
A mágus tenyeréből izzó parazsat és pernyét fúj a célszemély arca felé.
Hatóidő: egyszeri
Lázcsillapítás
A varázsló a lázas beteg testhőmérsékletét képes normálisra levinni, magát a betegséget azonban nem szünteti meg.
Hatóidő: egyszeri, IC 6 óra
7. szint
Forralás
Kisebb pocsolyákat képes a varázsló gőzként eltüntetni, de akár a fazék víz felforralását is képes meggyorsítani. Képes megszárítani vizes ruhákat, elázott szövetségeseket.
Hatóidő: egyszeri
Testhő-manipuláció
A varázsló képes saját testhőmérsékletét manipulálni.
Hatóidő: 2 reagkör
8. szint
Lángoló köpeny
A mágus köpenye lángolni kezd, közelben állók égési sebeket szenvednek el, ha a mágust támadják.
Hatóidő: 3 reagkör
Lámpás fénye
A mágus képes két ökölnyi nagyságú fénygömböt megidézni és azt egy lámpásba zárni, mely világít neki 3 órán át. Égési sérülést nem okoz.
Hatóidő: egyszeri, IC 3 óra
9. szint
Tüzes tenyér
A mágus érintése nyomán a célszemély bőre azonnal felhólyagosodik.
Hatóidő: egyszeri
A tűz tudása
A mágus a tűz lángjaiból képes kiolvasni a keresett válaszokat. Ezek a válaszok csak a legritkább esetben egyértelműek, gyakorlat kell értelmezésükhöz.
Hatóidő: egyszeri
10. szint
Tűz aura
A varázslat célpontját forróság övezi, az őt megközelítő égési sebeket kaphat, míg a varázslat célpontja nem érzi a hőt.
Hatóidő: 3 reagkör
Tűzfal
Lángokból falat emel a szövetségesek és ellenfelek közé, ha bárki túl közel megy a falhoz, égési sebeket szenved el.
Hatóidő: 2 reagkör
11. szint
Tűzösvény
Egy vonal mentén mindent feléget a mágus maga előtt 10 méter hosszan, egy méter széles sávban.
Hatóidő: egyszeri
12. szint
Tűzörvény
Tüzes örvényt idéz meg a mágus, véletlenszerűen csap le az örvény a mágus 10 méteres körzetében.
Hatóidő: 2 reagkör
13. szint
Megmentő
A varázsló képes egy lángoló (szoba méretű) helyiségben eloltani a tüzet.
Hatóidő: egyszeri, egy játékban legfeljebb kétszer alkalmazható
14. szint
Tűzelementál
A mágus tűzelementált idéz meg, amely tűzgolyókat képes kilőni, közelharci támadója égési sebeket szenved el. Életereje a mágus erejétől függ - minél magasabb, annál nehezebb elpusztítani. A tűzelementál nem marad örökké a mágussal, ideje véges. Bővebben róla itt olvashatsz.
Hatóidő: 3 reagkör, egy játékban csak egyszer alkalmazható reagkör, egy játékban csak egyszer alkalmazható, csak a varázslat lejárta után varázsolhat a karakter újra
15. szint
Lángra lobbantó
A varázsló mindent felgyújt a 20 méteres körzetében. A nem gyúlékony tárgyak izzásig hevülnek. Személy nem gyullad fel, csak a ruhája kaphat lángra, azonban ha nem hagyja el a felgyújtott területet, a lángoktól megéghet.
Hatóidő: egyszeri, egy játékban csak egyszer alkalmazható, s a karakter a következő körben nem varázsolhat
|
|
2018-09-07, 20:48 by Tsitsa Itsli
» Szintet léptem!
2018-07-30, 16:35 by Cerus Caranthir
» Városkapu, és a Felsőnegyed nem nevesített utcái és terei
2018-07-30, 16:06 by Tsitsa Itsli
» Tenger és szigetvilág
2017-04-29, 16:54 by Thryn L'lwyn
» Hullámtörő
2017-04-27, 20:05 by Caleb Mandrake
» Zord-hegység
2017-04-26, 04:21 by Zorgon Zarazul
» Palota és a palota tér
2017-04-18, 21:57 by Amelia il Contevilla
» Mulatónegyed nem nevesített utcái és lakóházai
2017-04-16, 21:42 by Sally Wentworth
» Contevilla-rezidencia
2017-04-08, 11:31 by Gonnir Eruthallion