Üdvözlünk!

Éppen időben érkeztél Vándor!

Háború közeleg és elkél minden tenni vágyó erős kéz, forgasson akár fegyvert, vagy használja a mágia hatalmát.
Ne aggódj, ha nem állsz még készen, hőssé formálnak majd a kalandok.
Fedezd fel a világot, kelj útra, kalandozz sivatagon, kietlen tájakon, havas hegyek legmélyén, dögletes mocsáron és a mindig veszélyt rejtő tengereken át. Küzdj ádáz szörnyekkel, élj nemesi életet, vívd ki a hősnek járó tiszteletet, vagy rejtőzz árnyak közé és vedd el azt, ami neked jár!
Gyűjts hát magad köré szövetségeseket és formáld saját belátásod szerint a változó világot!

Az oldal alapítása:
2012.10.01.

Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!

Kaland

Fejedelmi játszma című kalandban a reagkör határideje:
04.09. 21:00

Latest topics

Ederthin várostérkép

A dombtavi időszámítás szerint jelenleg 616-ot írunk.

Ki van itt?

Jelenleg 1 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 1 vendég

Nincs


[ View the whole list ]


A legtöbb felhasználó (12 fő) 2016-10-11, 18:26-kor volt itt.

Statistics

Jelenleg összesen 3473 hozzászólás olvasható. in 143 subjects

Összesen 55 regisztrált felhasználónk van.

Legújabb felhasználó: Shycor N'ylwenn

Szerzői Jogok

Az oldalon található egyedi alkotások az alkotó(k) tulajdonát képezik!
A Világleírás és a helyszínek, helyszínek leírásai az oldal készítőinek szellemi terméke, így a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően használható fel szabadon.

    Víz mágia

    Share
    avatar
    Montea
    Admin

    IC hozzászólások száma : 3

    Víz mágia

    Témanyitás  Montea on 2013-02-10, 20:45



    1. szint

    Frissítő cseppek
    A mágus ujjaiból vízcseppeket tud spriccelni, frissítő vagy épp bosszantó hatású is lehet.
    Hatóidő: 1 reagkör

    Tisztítás
    Lemossa a varázslat célpontjáról a negatív varázslatokat. Előfordulhat, hogy a lemosás szó szerint is sikerül átnedvesítve a varázslat célpontját, hacsak nem aktív rajta a Vízlepergetés.
    Hatóidő: egyszeri



    2. szint

    Vízlepergetés
    A vízalapú támadások ellen nagyobb ellenállása lesz a varázslat célpontjának, illetve akár zuhogó esőben vagy vízbe merülve sem ázik el.
    Hatóidő: 3 reagkör

    Víz szava
    A varázsló megérzi hol van hozzá legközelebb édesvíz-forrás.
    Hatóidő: egyszeri




    3. szint

    Tócsa
    A mágus egy fél méter mély egy méter átmérőjű, tiszta édesvizű tócsát idéz meg.
    Hatóidő: 2 reagkör

    Víz érintése
    A mágus vízben állva e varázslat segítségével képes állóképességét másfélszeresére növelni, illetve képes hathatósan, hosszú távon csillapítani bármilyen fájdalmát.
    Hatóidő: 3 reagkör, fájdalomcsillapítás esetén IC 6 óra



    4. szint

    Szárítás
    A mágus képes megszárítani az elázott személyt vagy tárgyat.
    Hatóidő: egyszeri, egyszerre csak egy tárgyra/személyre alkalmazható

    Vízesés
    A mágus ellenfelére magasról 5-6 liter víz zúdul hirtelen, a víz hőmérséklete a mágus akaratától függ (égési sérüléseket okozó hőmérsékletű vizet nem képes alkalmazni a mágus).
    Hatóidő: egyszeri



    5. szint

    Vízfakasztás
    Képes sziklából iható vizet fakasztani a mágus egy 1 órára.
    Hatóidő: egyszeri, IC 1 óra

    Vizes borogatás
    Az égési sebeket hatékonyan kezeli, gyógyítja a mágus.
    Hatóidő: egyszeri



    6. szint

    Pára
    A mágus párával nehezíti el a levegőt, mintha csak gőzfürdőben lenne az ember.
    Hatóidő: 3 reagkör

    Vízben haladás
    Lelassítja az ellenfelet, mintha vízben mozogna.
    Hatóidő: 2 reagkör



    7. szint

    Jégszilánk
    A mágus három 20 centis jégszilánkot lő a célszemély felé.
    Hatóidő: egyszeri

    Tutajos
    Képes néhány farönköt együtt tartani a víz erejével, így tutajt alkotva, amivel kisebb folyón át lehet kelni.
    Hatóidő: 4 reagkör



    8. szint

    Zápor
    A mágus kis területen képes könnyű, nyári záport megidézni.
    Hatóidő: 2 reagkör

    Vízsugár
    A mágus képes a tenyeréből akár 10 ujjnyi vastag vízsugarat kilőni. Kiváló ellenfél ellen, de tűz oltására is.
    Hatóidő: 1 reagkör



    9. szint

    Hógolyó
    Hógolyót képes megidézni a mágus és akár 5 méterre is képes eldobni. A hógolyó lehet puha, könnyen széteső, de jégdarabokkal teli, sérülést is okozható kemény hógolyó is.
    Hatóidő: egyszeri

    Vízlabda/Kopoltyú
    Labdaméretű vízgömböt képes megidézni a mágus, méretéből adódóan nem tudja olyan messzire lőni, mint a hógolyót./A mágus képes a víz alatt lélegezni, ezáltal nagy távolságot átúszhat anélkül, hogy fel kéne jönnie a vízfelszínre levegőt venni.
    Hatóidő: egyszeri/4 reagkör



    10. szint

    Kikötőmester
    A mágus képes késleltetni vagy épp siettetni a dagályt.
    Hatóidő: 2 reagkör

    Vízen járás
    A mágus képes lesz a vízen járni, és vezetve még egy személyt képes átvezetni a vízfelületen.
    Hatóidő: 2 reagkör



    11. szint

    Jeges érintés
    A mágus megfagyasztja a tárgyat, amit megérint, növényekre is hat. Az így megfagyott tárgyak könnyedén eltörnek.
    Hatóidő: egyszeri, egyszerre legfeljebb két dologra hat



    12. szint

    Vízörvény
    Egy területre vízörvényt idéz meg a mágus, ahol véletlenszerűen csap le az örvény. Tengeren/folyón a vízmágus akár hajót megrongáló víztölcsért is képes megidézni és irányítani.
    Hatóidő: 2 reagkör



    13. szint

    Monszun
    Adott területen olyan erős esőzést idéz meg a varázsló, amelyben a látási viszonyok erősen romlanak.
    Hatóidő: 3 reagkör



    14. szint

    Tél köre
    Egy 3 méter magas és 10 méter átmérőjű jeges kupolát emel a mágus, ezzel védve a területen lévő szövetségeseket a fizikai és mágikus támadásoktól.
    Hatóidő: 3 reagkör, de a következő körben a mágus nem varázsolhat, egy játékban csak egyszer alkalmazható



    15. szint

    Vízelementál
    A mágus – akarata szerinti külsejű - vízelementált idéz meg, amely vízgolyókat képes kilőni. Életereje a mágus erejétől függ. A vízelementál nem marad örökké a mágussal, ideje véges. Bővebben róla itt olvashatsz.
    Hatóidő: 4 reagkör, egy játékban csak egyszer alkalmazható reagkör, egy játékban csak egyszer alkalmazható, csak a varázslat lejárta után varázsolhat a karakter újra




      Pontos idő: 2017-09-21, 08:54