Üdvözlünk!

Éppen időben érkeztél Vándor!

Háború közeleg és elkél minden tenni vágyó erős kéz, forgasson akár fegyvert, vagy használja a mágia hatalmát.
Ne aggódj, ha nem állsz még készen, hőssé formálnak majd a kalandok.
Fedezd fel a világot, kelj útra, kalandozz sivatagon, kietlen tájakon, havas hegyek legmélyén, dögletes mocsáron és a mindig veszélyt rejtő tengereken át. Küzdj ádáz szörnyekkel, élj nemesi életet, vívd ki a hősnek járó tiszteletet, vagy rejtőzz árnyak közé és vedd el azt, ami neked jár!
Gyűjts hát magad köré szövetségeseket és formáld saját belátásod szerint a változó világot!

Az oldal alapítása:
2012.10.01.

Belépés

Elfelejtettem a jelszót!

Kaland

Fejedelmi játszma című kalandban a reagkör határideje:
04.09. 21:00

Latest topics

Ederthin várostérkép

A dombtavi időszámítás szerint jelenleg 616-ot írunk.

Ki van itt?

Jelenleg 3 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 3 vendég

nincsen


[ View the whole list ]


A legtöbb felhasználó (12 fő) 2016-10-11, 18:26-kor volt itt.

Statistics

Jelenleg összesen 3473 hozzászólás olvasható. in 143 subjects

Összesen 55 regisztrált felhasználónk van.

Legújabb regisztrált tagunk: Shycor N'ylwenn

Szerzői Jogok

Az oldalon található egyedi alkotások az alkotó(k) tulajdonát képezik!
A Világleírás és a helyszínek, helyszínek leírásai az oldal készítőinek szellemi terméke, így a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően használható fel szabadon.

    Föld mágia

    Share
    avatar
    Montea
    Admin

    IC hozzászólások száma : 3

    Föld mágia

    Témanyitás  Montea on 2013-02-10, 20:48



    1. szint

     Földim
    A varázslat célpontjának ellenállása megduplázódik a föld alapú varázslatokkal szemben.
    Hatóidő: 3 reagkör

     Pihentető föld
    A mágus a puszta földön, a szabad ég alatt alszik, frissen ébred, akármennyire el volt fáradva.
    Hatóidő: egyszeri



    2. szint

     Veteményes
    Segíti a földművelést, serkenti a haszonnövények növekedését, segít átvészelni az aszályos időket.
    Hatóidő: egyszeri

     Föld ereje
    A mágus kezeit a földbe vájja, s eme varázslat hatására a harci ereje másfélszeresére nő.
    Hatóidő: 3 reagkör



    3. szint

     Sárgolyó
    Hógolyó méretű sárgömböket lő a célszemély felé. 5. szinttől 3 sárgolyót képes lőni/dobni a mágus.
    Hatóidő: egyszeri

     Suttogó föld
    A mágus a varázslattal képes olvasni a nyomokból.
    Hatóidő: egyszeri



    4. szint

     Kőpáncél
    Megnöveli a varázslat célpontjának védekezési esélyét, a bőre megkeményedik, nem fogja penge.
    Hatóidő: 3 reagkör

     Föld mágikus ereje
    A mágus megeszi a földet, ezzel mágikus ereje másfélszeresére nő (varázslatainak hatóideje vagy a megidézett tárgyak száma másfélszeresére növekszik).
    Hatóidő: 3 reagkör



    5. szint

     Kőkereső
    A mágus érzékeli, ha a közelben valamilyen féldrágakő vagy drágakő húzódik meg a mélyben. Azt nem tudja pontosan milyen fajta kőről van szó, sem azt, milyen mélyen van.  
    A mágus 9. szinttől kezdve már pontosan meg tudja határozni féldrágakő vagy drágakő fajtáját és távolságát a felszíntől.
    Hatóidő: egyszeri

     Kőmarok
    A mágus megbűvöli kezeit, amik természetfeletti erejűek lesznek, még a fémet is képes lesz meghajlítani puszta kézzel.
    Hatóidő: 2 reagkör



    6. szint

     A kő súlya
    A mágus ellenfele a varázslat hatására úgy érzi, mintha hatalmas kősziklákat kellene a vállán cipelnie.
    Hatóidő: 2 reagkör

     Dagonya
    A mágus sáros dagonyává változtatja a földet 50 méteres sugarú körben, legalább 2 reagkörre, így mindenki kénytelen lassabban mozogni.
    Hatóidő: minimum 2, maximum 3 reagkör



    7. szint

     Tereprendezés
    A mágus képes változtatni a szintkülönbségeken, árkokat tud vájni a földbe.
    Hatóidő: egyszeri

     Futóhomok
    50 méteres sugarú körben bármilyen szilárd talajon képes futóhomokot létrehozni bizonyos ideig vagy megszilárdítani azt.
    Hatóidő: 3 reagkör



    8. szint

    Hasadék
    Egy embernyi széles és magas hasadékot képes létrehozni bármilyen sziklafalban, házfalban.
    Hatóidő: egyszeri

     Szakadékok ura
    A mágus képes repedéseket meghatározott ideig szakadékká szélesíteni és mélyíteni.
    Hatóidő: 2 reagkör



    9. szint

    Vízfakasztás
    A mágus képes sziklából vizet fakasztani egy 1 órára.
    Hatóidő: egyszeri, IC 1 óra

     Kőeső
    Apró, ámde kemény kavicsok, szikladarabkák hullanak az égből, mintha csak jégeső esne.
    Hatóidő: 3 reagkör



    10. szint

     Sárból kő
    A varázsló a sarat megszilárdítja, erősebb varázslók akár kővé is tudják dermeszteni.
    Hatóidő: egyszeri

     Kőből sár
    Nehezebb varázslat a párjánál, követ, netán kőfalat képes sárrá változtatni a varázsló. Teljes városfalat, házfalat nem lehetséges átformálni, ezenkívül a sár állaga is változó. A varázslónak számolnia kell a tetőszerkezet esetleges sérülésével, illetve a sár folyékonyságából fakadó tényezőkkel.
    Hatóidő: egyszeri



    11. szint

     Kőtüskék
    A földből 1-2 m magas tüskék törnek fel – börtönbe zárva/felnyársalva az ellenfelet.
    Hatóidő: 2 reagkör



    12. szint

    Homokvihar
    A mágus - nem sivatagos területen is - homokvihart idéz meg, a levegő megtelik porral, szembe kerülve kellemetlen érzést okoz.
    Hatóidő: 2 reagkör



    13. szint

     Sárlavina
    A mágus sárlavinát zúdít a célszemélyre vagy területre.
    Hatóidő: 1 reagkör



    14. szint

     Földrengés
    A mágus adott területen megremegteti a földet. Az adott területen levő ellenfelek és szövetségesek is leeshetnek lábukról, házak dőlhetnek össze/rájuk.
    Hatóidő: 1 reagkör, de a következő körben nem varázsolhat a karakter, s egy játékban csak egyszer alkalmazható.



    15. szint

     Földelementál
    A mágus földelementált idéz meg, amely sárgolyók lövésére képes. Életereje a mágus erejétől függ - minél magasabb, annál nehezebb elpusztítani. A földelementál nem marad örökké a mágussal, ideje véges. Bővebben róla itt olvashatsz.
    Hatóidő: 4 reagkör, egy játékban csak egyszer alkalmazható reagkör, egy játékban csak egyszer alkalmazható, csak a varázslat lejárta után varázsolhat a karakter újra




      Pontos idő: 2017-07-21, 08:49