Üdvözlünk!

Éppen időben érkeztél Vándor!

Háború közeleg és elkél minden tenni vágyó erős kéz, forgasson akár fegyvert, vagy használja a mágia hatalmát.
Ne aggódj, ha nem állsz még készen, hőssé formálnak majd a kalandok.
Fedezd fel a világot, kelj útra, kalandozz sivatagon, kietlen tájakon, havas hegyek legmélyén, dögletes mocsáron és a mindig veszélyt rejtő tengereken át. Küzdj ádáz szörnyekkel, élj nemesi életet, vívd ki a hősnek járó tiszteletet, vagy rejtőzz árnyak közé és vedd el azt, ami neked jár!
Gyűjts hát magad köré szövetségeseket és formáld saját belátásod szerint a változó világot!

Az oldal alapítása:
2012.10.01.

Belépés

Elfelejtettem a jelszót!

Kaland

Fejedelmi játszma című kalandban a reagkör határideje:
04.09. 21:00

Latest topics

Ederthin várostérkép

A dombtavi időszámítás szerint jelenleg 616-ot írunk.

Ki van itt?

Jelenleg 2 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 2 vendég

nincsen


[ View the whole list ]


A legtöbb felhasználó (12 fő) 2016-10-11, 18:26-kor volt itt.

Statistics

Jelenleg összesen 3473 hozzászólás olvasható. in 143 subjects

Összesen 55 regisztrált felhasználónk van.

Legújabb regisztrált tagunk: Shycor N'ylwenn

Szerzői Jogok

Az oldalon található egyedi alkotások az alkotó(k) tulajdonát képezik!
A Világleírás és a helyszínek, helyszínek leírásai az oldal készítőinek szellemi terméke, így a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően használható fel szabadon.

    Rúna mágia

    Share
    avatar
    Montea
    Admin

    IC hozzászólások száma : 3

    Rúna mágia

    Témanyitás  Montea on 2013-02-10, 20:51



    1. szint

    Erő rúnája
    A rúnahasználó a saját, de akár más testére is rajzolhatja a rúnát, amely megnöveli a varázslat célpontjának fizikai erejét a kétszeresére.
    Hatóidő: 2 reagkör

    Vándor rúnája
    A rúnahasználó a természettel szembeni ellenállását és kitartását növeli meg. A nagy meleg vagy éppen a zord hideg alig hatnak rá, és az éhséget valamint a szomjúságot is sokkal jobban bírja. A rúna hatása egy napig tart. Rendszeres és folyamatos használata azonban veszélyes lehet, hiszen attól, hogy pl. nem érez éhséget a használója, még szüksége van rá, hogy egyen.
    Hatóidő: egyszeri, IC 1 nap



    2. szint

    Sziklatest rúnája
    Testre rajzolva a bőr olyan kemény lesz, mint a kő. A fizikai behatásoknak jobban ellenáll, a fájdalmat is kevésbé érzékeli, de a tapintásérzéke is teljesen megszűnik.
    Hatóidő: 2 reagkör

    Árnyak rúnája
    Amint a mágus önnön testére rajzolja ezt a rúnát, az árnyékok megsűrűsödnek körülötte, sőt még a ruházata is mindinkább átveszi a környező terület színeit, hogy a rejtőzködést elősegítse.
    Hatóidő: 2 reagkör



    3. szint

    Izzó fegyver rúnája
    Fegyver pengéjére vagy markolatára rajzolva e rúna izzó aurával látja el azt. A fegyver sebzése ekkor megnövekszik, mivel égési sérüléseket okoz.  A rúnát megalkotó személy nem érzi a fegyver izzását, rá nem veszélyes, mindenki másra igen.
    Hatóidő: 3 reagkör

    Stabilitás rúnája
    A rúna megerősíti az élettelen tárgyak, eszközök szerkezetét, azaz kevésbé törnek el, szakadnak el, csorbulnak ki.
    Hatóidő: egyszeri, IC max 1 óra



    4. szint

    Fény rúnája
    A rúnával a fény manipulálhatóvá válik a varázsló akaratától függően. Egy tárgyra rajzolva, a tárgy fáklyaként világít. (Élő dolgokra nem rajzolható fel, de hordozható tárgyakra - akár páncélra vagy fegyverre is - igen.) Ugyanakkor talajra, falra rajzolva öt méteres sugarú területen kioltja a fényeket, legyen az természetes vagy mágikus.
    Hatóidő: egyszeri, IC 1 óra

    Kőolvasás rúnája
    Köves, sziklás terepen is képessé válik a varázsló nyomolvasásra, ha a Kőolvasás rúnáját a talajra rajzolja.
    Hatóidő: egyszeri



    5. szint

    Földmély rúnája
    A rúnát a földre rajzolva a varázsló megérzi a föld mélyén rejlő érceket, drágaköveket, 10. szinttől a pontos irányt és mélységet, valamint az érc/drágakő fajtáját és mennyiségét is meg tudja határozni.
    Hatóidő: egyszeri

    Földpajzs rúnája
    A földre rajzolván ezt a rúnát egy két méter széles, és két méter magas kemény kőfal emelkedik ki a rúnahasználó előtt.
    Hatóidő: 2 reagkör



    6. szint

    Hóvakság elleni rúna
    A rúna testre rajzolva – törpék esetében gyakran tetoválva – megakadályozza, hogy a magas hegyeken a hóvakság kialakuljon.  A törpék ismerik a módját, hogy ezt az egyetlen rúnát bőrükre tetoválják, így hatása állandóvá válik.
    Hatóidő: egyszeri, IC 5 óra

    Vízfakasztó rúna
    Földre rajzolva a rúna a vizet maga felé vonzza a környékről, a föld alól előtörhet egy kisebb forrás. Olyan területen, ahol kevés a víz, például a sivatagban, a hatásfoka is kisebb. A rúna akár fél óráig is élhet, ha addig a használója meg nem szünteti.
    Hatóidő: egyszeri, IC fél óra



    7. szint

    Ellenállás rúnája
    A testre rajzolva a rúnát a viselő mágia-ellenállása ötven százalékkal növekszik, tehát minden rámondott varázslat és mágikus hatás fele annyira fog rá hatni, legyen az ártó vagy támogató varázslat. (A mágus szintjével megegyező vagy alacsonyabb varázslatokra hat.) A célszemélyt ért korábbi varázslatok ellen az Ellenállás rúnája nem hat, azok hatását nem csökkenti.
    Hatóidő: 3 reagkör

    Gyógyító rúna
    Amint egy személy testére kerül, nyomban kifejti hatását. Az alany teste gyorsabban és biztosabban fog felépülni a fizikai sérülésekből (mágikus sérülésekre nem hat). Teljesen nem gyógyítja meg az alanyt, komolyabb sérülés vagy betegség esetén mindenképpen gyógyítóhoz kell fordulni. A hatás megszűnése után a gyógyult részek nem romlanak vissza a varázslat előtti állapotra.
    Hatóidő: egyszeri, IC 1 nap



    8. szint

    Földcsapda rúnája
    A talajra rajzolt rúna 3 méteres sugarú körében a talaj futóhomokká változik, amibe az áldozata szép lassan derékig süllyed, és csak nehezen tud kikecmeregni a csapdából. A rúna látható marad, tehát jó megfigyeléssel észrevehető. A rúna addig él, amíg be nem tölti a funkcióját, vagy amíg a használója meg nem szünteti. A csapdába esett csak egy idő után szabadul szorult helyzetéből, ha addig nem tud valami módon kimászni.
    Hatóidő: egyszeri, a csapdába esett 1 reagkörig marad a csapdában

    Mágikus zárak rúnája
    Ajtók, lakatok zárjainak mágiával történő lezárása, melyet utána a zárba illő kulcs sem nyit. A tapasztalt mágus kellően ismeri a zárakat ahhoz, hogy a mágikusan lezártakat ezen rúnával megnyissa.
    Hatóidő: egyszeri



    9. szint

    Igazság rúnája
    Ha egy személyen elhelyezik ezt a rúnát, akkor mindig, mikor az illető hazudik, erős vörös fénnyel felizzik, enyhe fájdalmat okozva.
    Hatóidő: 2 reagkör

    Írásrejtő rúna
    Az írásra helyezve a rúnát a szöveget értelmetlen halandzsának tünteti fel, csak az tudja elolvasni a valódi szöveget, aki ismeri az Írásrejtő rúnát. Egy ilyen rúna maximum egy oldalnyi szöveget rejt el.
    Hatóidő: egyszeri, egyszerre max egy oldalnyi szövegre alkalmazható



    10. szint

    Hatásnyújtó rúna
    Alacsonyabb szintű rúnák hatóidejét megduplázza, ha melléjük rajzolják a Hatásnyújtó rúnát.
    Hatóidő: egyszeri, egy játékban csak egyszer alkalmazható

    Mágiaérzékelő rúna
    Tárgyra és testre is lehet rajzolni. A rúna, ha más varázslatok közelébe ér, fájdalom nélkül felizzik. A hozzáértő rúnamágus az izzás ereje és színe alapján kikövetkeztetheti, hogy milyen típusú és milyen erejű varázslat van a közelben.
    Hatóidő: 4 reagkör



    11. szint

    Csapás rúna
    Zúzó- és vágófegyverekre rajzolt rúna hatására a fegyvert a földre csapva vagy a földbe szúrva 10 méteres körben lökéshullámként rázza meg a talajt, mely hatására a körben tartózkodók elveszítik egyensúlyukat és a földre kerülnek.
    Hatóidő: egyszeri, egy játékban csak egyszer alkalmazható



    12. szint

    Menedék rúnája
    E rúna segítségével kisebb, 2-3 személy befogadására alkalmas barlangokat lehet vájni egy sziklafalba, ami aztán egy napig megmarad.
    Hatóidő: egyszeri, IC 1 nap



    13. szint

    A Portál  rúnája
    Ezzel a rúnával működésbe hozhatóak a kizárólag személyek  (és hátasaik) utazását lehetővé tevő portálok, amelyek a régmúltból maradtak vissza, készítőik nem ismertek. Kizárólag másik portálhoz lehet vele eljutni, ezek a legtöbb nagyvárosban megtalálhatóak valamely szentély belső udvarán és néhány elhagyatott vidéken is.   Új portált létrehozni, portál nélküli helyszínre eljutni lehetetlen.
    Hatóidő: egyszeri, a következő körben nem varázsolhat a karakter



    14. szint

    Hegymozgató rúna
    A rúnával a varázsló hatással van a földalatti járatokra, amelyekben éppen jár. A sziklafalra rajzolva a rúnát képes járat-részeket beomlasztani, ugyanakkor omlásveszély esetén – időben érzékelve azt – képes elodázni azt, életeket mentve ezzel.
    Hatóidő: Beomlasztás esetén egyszeri, maximum 2 méteres távon;
    Omlásveszély esetén egyszeri, IC 2 óra



    15. szint

    Dohr rúnája
    A rúna hatására a varázsló óriássá nő (megduplázódnak méretei), ereje megduplázódik, míg fegyvere a villámcsapás erejével sújt le. A varázsló aktuális személyes holmijai (viselt ruházat, páncél, fegyver) vele együtt növekszik meg.
    Hatóidő: 3 reagkör, egy játékban csak egyszer alkalmazható, a játékban nem varázsolhat újra a karakter




      Pontos idő: 2017-07-23, 22:52