Üdvözlünk!

Éppen időben érkeztél Vándor!

Háború közeleg és elkél minden tenni vágyó erős kéz, forgasson akár fegyvert, vagy használja a mágia hatalmát.
Ne aggódj, ha nem állsz még készen, hőssé formálnak majd a kalandok.
Fedezd fel a világot, kelj útra, kalandozz sivatagon, kietlen tájakon, havas hegyek legmélyén, dögletes mocsáron és a mindig veszélyt rejtő tengereken át. Küzdj ádáz szörnyekkel, élj nemesi életet, vívd ki a hősnek járó tiszteletet, vagy rejtőzz árnyak közé és vedd el azt, ami neked jár!
Gyűjts hát magad köré szövetségeseket és formáld saját belátásod szerint a változó világot!

Az oldal alapítása:
2012.10.01.

Belépés

Elfelejtettem a jelszót!

Kaland

Fejedelmi játszma című kalandban a reagkör határideje:
04.09. 21:00

Latest topics

Ederthin várostérkép

A dombtavi időszámítás szerint jelenleg 616-ot írunk.

Ki van itt?

Jelenleg 3 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 3 vendég

nincsen


[ View the whole list ]


A legtöbb felhasználó (12 fő) 2016-10-11, 18:26-kor volt itt.

Statistics

Jelenleg összesen 3473 hozzászólás olvasható. in 143 subjects

Összesen 55 regisztrált felhasználónk van.

Legújabb regisztrált tagunk: Shycor N'ylwenn

Szerzői Jogok

Az oldalon található egyedi alkotások az alkotó(k) tulajdonát képezik!
A Világleírás és a helyszínek, helyszínek leírásai az oldal készítőinek szellemi terméke, így a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően használható fel szabadon.

    Elme mágia

    Share
    avatar
    Montea
    Admin

    IC hozzászólások száma : 3

    Elme mágia

    Témanyitás  Montea on 2013-07-28, 16:31



    1. szint

    Összpontosítás
    A varázsló képes fókuszálni figyelmét a tanulásra, így könnyedén és gyorsan sajátíthat el új ismereteket (pl.: történelem, földrajzi ismeretek), idegennyelveket. Továbbá könnyebben megoldhat logikai rejtvényeket.
    Hatóidő: egyszeri, IC 1 nap/hét

    Éberség
    A tudata tiszta és éber marad a célszemélynek, nem alszik el, nem ájul el.
    Hatóidő: 3 reagkör



    2. szint

    Ösztönzés
    A varázsló képes ösztönözni a célszemélyt, hogy figyelmét a tanulásra fordítsa, így könnyedén és gyorsan tanul majd, illetve minden zavaró tényezőt kizárva képes koncentrálni feladatára.
    Hatóidő: egyszeri, IC 1 nap

    Síró/Nevetőgörcs
    A célszemély (játékosa) vagy kaland esetén a mesélő dönti el, hogy nevető vagy sírógörcsöt kap. Mivel a hatása tartós, ezért az áldozatot csak hirtelen sokkhatás képes kihozni ebből vagy a Béke Dala. Legrosszabb esetben tarkónvágás.
    Hatóidő: 3 reagkör



    3. szint

    Igaz-Hazug
    A célszemély a varázsló akaratának megfelelően hazudik vagy igazat mond. Hallgatni nem tud, tehát minden kérdésre válaszol.  
    Hatóidő: 3 reagkör

    Elmepajzs
    A mágus a varázslattal megvédi saját vagy a célszemély elméjét attól, hogy elme-varázslatokkal hassanak rá. (A mágus adott szintjének megfelelő és az alatti elmevarázslatok ellen véd.)
    Hatóidő: 3 reagkör



    4. szint

    Idegen szavak
    A mágus képes más személyt használni szócsöveként, ha túlságosan távol van attól a személytől, akihez szólni kíván. Ehhez szükséges ismernie a kiválasztott személyt, akin keresztül szólni szeretne és 10 méteren belül kell lennie, 10. szinttől 40 méteren belül.
    Hatóidő: 2 reagkör

    Telekinézis
    A varázsló képes elméje erejével tárgyakat mozgatni, eleinte 5 méter távolságig nagyobb kódex-méretű tárgyakat, majd idővel (8. szinttől) akár asztal-méretű tárgyakat is képes megmozdítani 15 méteres távolságig.
    Hatóidő: egyszeri



    5. szint

    Idegen szemek
    A mágus képes más személy szemével látni, ehhez szükséges ismernie a kiválasztott személyt, akinek a szemén keresztül kíván látni és tudnia kell, hogy ő hol (pl. melyik helyiségben) tartózkodik adott pillanatban. A kiválasztott személynek 5 méteren belül kell lennie, 10. szinttől 25 méteren belül.
    Hatóidő: 2 reagkör

    Mágikus pajzs
    A varázsló és társai (legfeljebb 2 fő) elé felhúzott láthatatlan pajzs, amin nem hatol át varázslat. (A mágus adott szintjének megfelelő és az alatti varázslatok ellen véd.)
    Hatóidő: 2 reagkör



    6. szint

    Gondolatolvasás
    A mágusnak megérzi a célszemély gondolatait, hogy mire gondolhat, de a pontosan nem olvassa azokat. Gondolatfoszlányokat csíphet el (pl.: hajókon gondolkodik vagy lassan megszületik a döntése). 11. szinttől képes a célszemély aktuális gondolatait kiolvasni. A célszeméllyel egy légtérben kell lennie a varázslónak.
    Hatóidő: egyszeri

    Telepátia
    A célszemély a fejében hallja a mágus szavait.
    Hatóidő: 2 reagkör



    7. szint

    Bűbáj-lopás
    A varázsló képes átmenetileg a kiszemelt mágustól ellopott varázslatot használni. Csak olyan varázslatot tud ellopni, amelyek maximum 6. szintűek.
    Hatóidő: egyszeri

    Mágikus tükör
    A célszemélyre szórt varázslat nem hat teljes erejével, a maradék visszaüt az ellenfelek valamelyikére. (A mágus adott szintjének megfelelő és az alatti varázslatok ellen hatásos.)
    Hatóidő: 1 reagkör



    8. szint

    Megsemmisítés
    Fedezéket, akadályt semmisít meg, rombol le a mágus tudatának koncentrációjával.
    Hatóidő: egyszeri

    Varázsbilincs
    A kiszemelt mágust köti előző varázslatához, kénytelen az előző varázslatát használnia, csak azután használhat másik varázslatot (kivéve, ha az adott varázslat után a kiszemelt mágus nem varázsolhat közvetlenül vagy csak egyszer alkalmazható a varázslat egy játékban, utóbbi esetben a mágus által kiválasztott varázslathoz köti a célszemélyt).
    Hatóidő: 1 reagkör



    9. szint

    Megdermesztés
    A mágus képes egy helyiségben lévők elméjét annyira lelassítani, mintha megfagytak volna, ez csak egy pillanatig hat, megakasztván így őket adott cselekvésükben.
    Hatóidő: egyszeri

    Telepatikus társalgás
    A célszemély a fejében hallja a mágus szavait és gondolatban válaszolva egy társalgás folytatható le köztük.
    Hatóidő: 3 reagkör



    10. szint

    Emlékolvasás
    A varázslathoz szükséges a fizikai kontaktus, így a varázsló képes lesz a célszemély korábbi gondolatai/emlékei közötti olvasni.  
    Hatóidő: 2 reagkör

    Asztrális kivetítés
    A mágus képes kivetíteni magát (500 méteren belül, 14. szinttől 1000 méteren belül), ott beszélni és cselekedni, de varázsolni asztrálteste nem képes. A varázslat közben igazi teste transzállapotban van, környezetéről nem tud.
    Hatóidő: 4 reagkör



    11. szint

    Illúzió
    Csak a célszemély(ek) – maximum 5 fő – látja azt, amit a varázsló rábocsát, legyen az bármilyen kép, valóságon alapuló vagy fantázia szülte.
    Hatóidő: 2 reagkör



    12. szint

    Fantomkép
    A célszemély megduplázódik, az ellenfél nem tudhatja ki az igazi. A képmás a varázsló temperamentumának megfelelően cselekszik, gesztikulál, de mágiát nem tud megidézni, s nem anyagi természetű, tehát nem tud sebezni, sem nem sebezhető, csak megtévesztésre alkalmas.  
    Hatóidő: 3 reagkör



    13. szint

    Hipnózis
    A célszemély irányítása, szükséges szemkontaktus vagy közvetlen érintés.
    Hatóidő: egyszeri/4 reagkör, de a varázslást követő körben a karakter nem varázsolhat, egy játékban csak egyszer alkalmazható



    14. szint

    Emlékek felejtése
    A célszemély emlékei közül töröl egyet a mágus, ez lehet esemény, információ vagy akár személy is. (JK esetén csak és kizárólag a célszemény beleegyezésével lehetséges.)
    Hatóidő: egyszeri, de a varázslást követő körben a karakter nem varázsolhat, egy játékban csak egyszer alkalmazható



    15. szint

    Emlékek felidézése
    Elfelejtett emlékek felszínre hívása vagy új emlékek bevésése a célszemélynél. Új emlék bevésése esetén a mágus akaratától függően az emlék lehet ideiglenes, vagy állandó.
    Hatóidő: egyszeri, de a varázslást követő körben a karakter nem varázsolhat, egy játékban csak egyszer alkalmazható




      Pontos idő: 2017-07-23, 22:50