RÖVID VILÁGLEÍRÁS
Montea kontinensét világtengerek határolják, másik kontinenst ez idáig még nem fedeztek fel. A kontinens 7 birodalom között került felosztásra. Az emberek 4 országban domináns faj: Adar Ishir, Dombtavi Fejedelemség, Valny'yr - Arany Városok, Ak’khír Birodalom.
Az elfeknek mostanra 1 országa maradt Inalagol Ananair Erimhir - Ezüstelf Birodalom néven.
A törpéknek két testvér-birodalma alakult ki: Throndir és Ridonth-Nir - Törpe Ó- és Újbirodalom, míg az orkok, trollok, goblinok és fél-orkok az Éjtestvérek Szövetségébe tömörültek.
Hat uralkodó és ebből származtatott két fél-faj (fél-elf és fél-ork) él a kontinensen. Az országok között élénk kereskedelmi és diplomáciai kapcsolat működik. Tizenkét féle mágia létezik a világon, melyet bárki elsajátíthat, ugyanúgy, mint az öt harci technikát.
A Dombtavi Fejedelemség Montea kontinensének dél-nyugati országa, amely több mint 300 éve független állam, a társadalom három fő csoportba tagozódik: felső- és alsóosztályra, illetve a hadseregre.
Fővárosa, Ederthin, egy pezsgő nagyváros annak minden szépségével: parkokkal, közfürdővel, tengerparti sétánnyal, iskolákkal, kereskedelmi céhekkel, nagykövetségekkel – és árnyoldalával: kétes hírű kocsmákkal, tiltott szerencsejátékkal, sötét sikátorokkal és azok még sötétebb titkaival. Az ország emberek lakta, de különösen a fővárosban könnyen találkozhatsz más fajok és országok gyermekeivel.
A jelenleg hatalmon lévő fejedelem IV. Castiarro, a Türelmes. Felesége Andaccia Marchese, akitől három gyermeke született, két fiú Arcasiel, Arius és egy lány Auriana. IV. Castiarro későn házasodott, lefoglalta a diplomáciai kapcsolatok létesítése az elf birodalommal. Az egykor briliáns elme mára egészen elhomályosult az öregkor okán, feleségére és szűk körű tanácsadóira támaszkodik.
Az öröklési törvény alapján a közel harminc éves Arcasiel a trónörökös, akit egész életében arra készítettek fel, hogy – apja egyre romló egészségi állapota miatt várhatóan hamarosan – elfoglalja a trónt. A hatalom lassan megízlelhetővé válik számára és egyesek szerint a befolyásolható férfire nincs jó hatással. Az Arcasielt körülvevő tanácsosok erős szálakkal kötődnek az Arany Szigetekhez, érdekük a gyarmati jogállás visszaállítása. Tanácsaikkal a trónörökös egyre nyitottabbá válik a valny'yr-i kapcsolatok bővítésére.
Épp ezért vannak páran, akik hűek az országhoz és/vagy akiknek érdeke az erős Fejedelemség megőrzése, ők az épp a keleti határról visszaérkező húszas évei közepén járó Ariust tartják megfelelőnek IV. Castiarro utódlására. A katonai pályára szánt Arius ambiciózus, de vajon hajlandó lenne-e elárulni bátyját?
Suttognak egyes vezető családokról, akik a két csoportot vezetik, de nem tudni biztosat, csupán annyit, hogy a vörös alapon megjelenő griff Arcasiel és az őt támogatók jelképe, míg az azúr háttér előtt lévő griff Ariusé. A két család és szövetségeseik között egyre gyakrabban vannak apróbb összetűzések, óvatosan merészkedhetnek már csak egymás „felségterületeire”.
Egy harmadik csoport is feltűnt a színen, akik egyaránt félnek Arcasiel belső stabilitást megbontó uralmától és Arius túlságosan harcias külpolitikájától. Ők úgy gondolják elérkezett az idő, hogy korát meghazudtolóan bölcs Auriana személyében női fejedelem kormányozza a birodalmat.
Ha nagyratörő terveid vannak, csatlakozz valamelyik frakcióhoz, elkél a segítség bármelyik oldalon – legyél akár gazdag kereskedő, vagy mesterien ügyes tolvaj, legyél híres-hírhedt orgyilkos, netán neves kardforgató, esetleg nagyhatalmú mágus, de ha még fiatal és tapasztalatlan vagy, akkor sem kell aggódnod, mindig szükség van azokra, akiknek átadható a tudás. Gyűjtsd magad köré társaidat és valósítsd meg céljaidat!
***
Háború közeleg és elkél minden tenni vágyó erős kéz, forgasson akár fegyvert, vagy használja a mágia hatalmát.
Ne aggódj, ha nem állsz még készen, hőssé formálnak majd a kalandok.
Fedezd fel a világot, kelj útra, kalandozz sivatagon, kietlen tájakon, havas hegyek legmélyén, dögletes mocsáron és a mindig veszélyt rejtő tengereken át. Küzdj ádáz szörnyekkel, élj nemesi életet, vívd ki a hősnek járó tiszteletet, vagy rejtőzz árnyak közé és vedd el azt, ami neked jár!
Gyűjts hát magad köré szövetségeseket és formáld saját belátásod szerint a változó világot!
***
A részletes Világleírást regisztrációt követően olvashatod. A Birodalmak bemutatásánál a regisztrációt követően megismerkedhetsz az országok földrajzi jellemzőikkel, történelmükkel, kultúrájukkal. Hasznos lehet, ha a karaktered megalkotásához keresel támpontokat.
A Tematikus világleírásban pedig a fajok, mágia, harci cselek, karakterfejlődés, gyógynövények, az időszámítás és a portálok használatának ismertetői találhatóak.
Fontos: A Világleírást nem kell megtanulni, a részletes kidolgozottság azt a célt szolgálja, hogy megadjuk a játék keretét. Bármikor kérdésed adódik, a világleírás támpontot ad. Ha mégis kimaradt valami, keres minket bátran a Kérdések-Kérések topikban vagy üzenetben!
Jó játékot kívánnak: Amelia il Contevilla és Tsitsa Itsli
Montea adminjai
Montea adminjai
2018-09-07, 20:48 by Tsitsa Itsli
» Szintet léptem!
2018-07-30, 16:35 by Cerus Caranthir
» Városkapu, és a Felsőnegyed nem nevesített utcái és terei
2018-07-30, 16:06 by Tsitsa Itsli
» Tenger és szigetvilág
2017-04-29, 16:54 by Thryn L'lwyn
» Hullámtörő
2017-04-27, 20:05 by Caleb Mandrake
» Zord-hegység
2017-04-26, 04:21 by Zorgon Zarazul
» Palota és a palota tér
2017-04-18, 21:57 by Amelia il Contevilla
» Mulatónegyed nem nevesített utcái és lakóházai
2017-04-16, 21:42 by Sally Wentworth
» Contevilla-rezidencia
2017-04-08, 11:31 by Gonnir Eruthallion