Üdvözlünk!

Éppen időben érkeztél Vándor!

Háború közeleg és elkél minden tenni vágyó erős kéz, forgasson akár fegyvert, vagy használja a mágia hatalmát.
Ne aggódj, ha nem állsz még készen, hőssé formálnak majd a kalandok.
Fedezd fel a világot, kelj útra, kalandozz sivatagon, kietlen tájakon, havas hegyek legmélyén, dögletes mocsáron és a mindig veszélyt rejtő tengereken át. Küzdj ádáz szörnyekkel, élj nemesi életet, vívd ki a hősnek járó tiszteletet, vagy rejtőzz árnyak közé és vedd el azt, ami neked jár!
Gyűjts hát magad köré szövetségeseket és formáld saját belátásod szerint a változó világot!

Az oldal alapítása:
2012.10.01.

Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!

Kaland

Fejedelmi játszma című kalandban a reagkör határideje:
04.09. 21:00

Latest topics

Ederthin várostérkép

A dombtavi időszámítás szerint jelenleg 616-ot írunk.

Ki van itt?

Jelenleg 1 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 1 vendég

Nincs


[ View the whole list ]


A legtöbb felhasználó (12 fő) 2016-10-11, 18:26-kor volt itt.

Statistics

Jelenleg összesen 3473 hozzászólás olvasható. in 143 subjects

Összesen 55 regisztrált felhasználónk van.

Legújabb felhasználó: Shycor N'ylwenn

Szerzői Jogok

Az oldalon található egyedi alkotások az alkotó(k) tulajdonát képezik!
A Világleírás és a helyszínek, helyszínek leírásai az oldal készítőinek szellemi terméke, így a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően használható fel szabadon.

    Szellemek, élőhalottak és más megidézett lények

    Share
    avatar
    Adminisztrátor
    Admin

    IC hozzászólások száma : 49

    Szellemek, élőhalottak és más megidézett lények

    Témanyitás  Adminisztrátor on 2016-09-14, 21:21

    SZELLEMEK, ÉLŐHALOTTAK ÉS MÁS MEGIDÉZETT LÉNYEK

    (Közös jellemzője az alábbiakban felsorolt lényeknek, hogy mindegyik lény NJK módon irányítható. NJK-k mozgatására vonatkozó szabályokat lásd a Hírek, csevegés - Közlemények szabályok - Általános játékszabályokban.)


    Szellem
    Elhunyt személyek lelke, mely az elhunyt fizikai kinézetével bír (azonban nem feltétlenül a halál pillanatában való kinézetével), de fehéres-áttetsző színben játszik mindene. Megjelenhet megidézéssel (Áldás mágia, illetve Halál mágia megfelelő varázslataival), illetve megidézés nélkül is bolyonghat Montea vidékein, ha a halál pillanata után nem tért át a túlvilágra. Hall, de szóra csak ritkán lehet bírni, magától azonban beszélhet, akár jelentés nélküli szavakkal, vagy pedig monoton ismétléssel. Akár egy-egy jelenet állandóan ismétlődhet.
    Fizikai akadály nincs számára, bármin át tud jutni, ha mágikusan be nem zárják. A megidézéstől függően avatkozik bele a fizikai világba. Van, hogy csak útmutatást ad, míg máskor áthatolhatatlan fizikai akadályt alkot. Sebzést okozó, fizikai akadállyá átalakuló és bármin átsuhanó képességeitől meg lehet fosztani a megfelelő varázslattal.
    Megidézett szellem esetében ereje nem előző életükből fakad, hanem a mágus erejéből, azaz annyira erős, mint a mágus. A megidéző varázslat szerinti ideig marad csak.
    A megnyugvást kereső szellemek ereje változó, idővel elfogyhat, de ugyanúgy meg is nőhet. Általában elhagyatott vidékeket keresnek, ahol nyugalmat remélnek, így ritkán lehet velük találkozni, azonban néha haláluk helyszínéhez kötődnek. A szellem nem tud varázsolni, még ha életében tudott is, de fegyver nélkül is képes lehet a fizikai sebzésre, különösen ha harcra idézték meg, mely egy kard vágásának/karcolásának felel meg – függően a szellem vagy a mágus erejétől. Az aznahl fémből készült páncél képes felfogni a sebzést, míg az ugyanebből a fémből készült fegyverrel hárítható a támadás.
    Az élő lélekre alkalmazható gyógyító, nyugtató varázslatok a szellemekre nincsenek hatással.
    A mágiával megidézett szellemek a varázslat fennállásáig léteznek (ld.: Halál mágia – Lelkek pajzsa, Útmutató, Hátráltatás, Holt lelkek tánca, Elhunyt lélek hívása, Holtak szava; Áldás mágia - Szellemidézés). Korábban is elűzhetőek a megfelelő varázslatokkal, ugyanúgy mint a bolyongó szellemek esetében (ld.: Áldás mágia: Megbékélés, Szelleműzés).


    Élőhalott
    Elhunyt személy teste lélek s tudat nélkül. Nem számít, hogy oszló holttestről vagy csontvázról van szó, az élőhalottat a mágia egyben tartja, általa képes a mozgásra. Egyedüli kritériuma a varázslat sikerének az ép holttest közelsége (végtag hiányozhat). Hall, de nem beszél, félelmetessége abban is rejlik, hogy semmilyen hangot nem ad ki, csupán léptei csaphatnak némi zajt. Különösebb tudattal sem rendelkezik, megidézője parancsa szerint cselekszik.
    Harc esetén a vele esetlegesen eltemetett fegyvert használja, de ha a felszínen jut fegyverhez, azt is tudja használni. Fegyver híján azonban puszta kézzel is kész támadni, célja azonban nem a harapás, táplálkozás.
    Gyors, mint egy élő személy, s függetlenül attól, hogy tudott-e életében harcolni, harctudása egy átlagos harcoséval ér fel, varázsolni azonban nem képes.
    Kizárólag mágiával lehet megidézni őket és a varázslat fennállásáig léteznek (ld.: Halál mágia – Élőholtak hívása). Korábban is eltüntethető a megfelelő eszközökkel, varázslatokkal. Az élőhalottak semlegesítése mágia nélkül – illetve a megidéző varázslat lejárta előtt – csak úgy lehetséges, hogy a megidézett lény fejét elválasztják a testtől, mely pillanattól megszűnik a megidéző varázslat, a holttest nem mozog többé és nem is idézhető meg többé.


    Földelementál
    A földelementál egy robusztus testfelépítésű lény, melynek teste föld és szikla. Általában 2 méter magasak, aránytalanul széles mellkassal és óriási kezekkel. Fegyverfogásra képtelen, azonban testéből nyert sárgolyókkal tud támadni, illetve hatalmas kezeivel. Mozgása nehézkes, lassú, ereje azonban nagy.
    Csak mágus képes megidézni és „életben” tartani. A mágus utasításait követi, életereje a mágus erejétől függ - minél magasabb, annál nehezebb elpusztítani. A földelementál nem marad örökké a mágussal, ideje véges (ld: Föld mágia – Földelementál varázslat).
    A megidéző mágia lejártával magától eltűnik, kisebb földkupacot hagyva maga után. Korábban is eltüntethető a megfelelő eszközökkel, varázslatokkal.


    Vízelementál
    A vízelementál sokféleképpen jelenhet meg, mivel megidézője akaratától függ, de mindnek közös jellemvonása, hogy testük víz és jég. Általában 2 méter magasak, de természetes vízforrás közelében a 3 méteres magasságot is elérhetik. Teste nem szilárd – kivéve, ahol esetleg jégpáncél fedi – , hullámzó is lehet akár. Fegyverfogásra képtelen, nagy erejű, az ellenfelet a lábáról ledöntő vízgolyókkal tud támadni, illetve hatalmas kezeivel. Mozgása nehézkes, lassú, ereje azonban nagy.
    Csak mágus képes megidézni és „életben” tartani. A mágus utasításait követi, életereje a mágus erejétől függ - minél magasabb, annál nehezebb elpusztítani. A vízelementál nem marad örökké a mágussal, ideje véges (ld: Víz mágia – Vízelementál varázslat).
    A megidéző mágia lejártával magától eltűnik, víztócsát hagyva maga után. Korábban is eltüntethető a megfelelő eszközökkel, varázslatokkal.


    Tűzelementál
    A tűzelementál lángokkal körülölelt lény, melynek teste maga a tűz. Általában 2 méter magas, teste vagy csak lángnyelvekből áll, vagy szilárdabb, magmásan izzó közepét örvényszerűen tűz veszi körül, emiatt megközelíteni korántsem egyszerű. Fegyverfogásra képtelen, tűzgolyókkal támad, közelharci támadója égési sebeket szenved el.  
    Csak mágus képes megidézni és „életben” tartani. A mágus utasításait követi, életereje a mágus erejétől függ - minél magasabb, annál nehezebb elpusztítani. A tűzelementál nem marad örökké a mágussal, ideje véges (ld: Tűz mágia – tűzelementál varázslat).
    A megidéző mágia lejártával magától eltűnik, hamut és pernyét hagyva maga után. Korábban is eltüntethető a megfelelő eszközökkel, varázslatokkal.


    Szélelementál
    A szélelementál egy határozatlan körvonalú, meglehetősen illékonynak tetsző lény, melynek teste tulajdonképpen levegő. Általában 2 méter magas, teste nem szilárd, így fegyverrel való támadása csak minimális sebzést okoz neki.  Fegyverfogásra képtelen, széllökésekkel tud támadni, míg mozgása gyors.  
    Csak mágus képes megidézni és „életben” tartani. A mágus utasításait követi, életereje a mágus erejétől függ - minél magasabb, annál nehezebb elpusztítani. A szélelementál nem marad örökké a mágussal, ideje véges (ld: Levegő mágia – Szélelementál varázslat).
    A megidéző mágia lejártával magától eltűnik, nem hagy maga után nyomot. Korábban is eltüntethető a megfelelő eszközökkel, varázslatokkal.


    Halál démona

    A démon, melyet a köznyelv a Halál démonaként ismer a megidéző varázslat nevéből kiindulva, egy két-ember magas lény.
    A megidézett démont a varázsló képes a saját oldalára állítva harcra bírni. Elmozdulni nem bír a démon, de ahol megidéződik, maga körül minden élő szervezetet elporlaszt 10 méteres körben (JK-t sebesít).
    Csak mágus képes megidézni és „életben” tartani. A mágus utasításait követi, életereje a mágus erejétől függ - minél magasabb, annál nehezebb elpusztítani. A démon nem marad örökké a mágussal, ideje véges (ld: Halál mágia – Halál démona varázslat).
    A megidéző mágia lejártával magától eltűnik, nem hagy maga után nyomot. Korábban is eltüntethető a megfelelő eszközökkel, varázslatokkal.

      Pontos idő: 2017-09-21, 08:49