Üdvözlünk!

Éppen időben érkeztél Vándor!

Háború közeleg és elkél minden tenni vágyó erős kéz, forgasson akár fegyvert, vagy használja a mágia hatalmát.
Ne aggódj, ha nem állsz még készen, hőssé formálnak majd a kalandok.
Fedezd fel a világot, kelj útra, kalandozz sivatagon, kietlen tájakon, havas hegyek legmélyén, dögletes mocsáron és a mindig veszélyt rejtő tengereken át. Küzdj ádáz szörnyekkel, élj nemesi életet, vívd ki a hősnek járó tiszteletet, vagy rejtőzz árnyak közé és vedd el azt, ami neked jár!
Gyűjts hát magad köré szövetségeseket és formáld saját belátásod szerint a változó világot!

Az oldal alapítása:
2012.10.01.

Belépés

Elfelejtettem a jelszót!

Kaland

Fejedelmi játszma című kalandban a reagkör határideje:
04.09. 21:00

Latest topics

Ederthin várostérkép

A dombtavi időszámítás szerint jelenleg 616-ot írunk.

Ki van itt?

Jelenleg 1 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 1 vendég

nincsen


[ View the whole list ]


A legtöbb felhasználó (12 fő) 2016-10-11, 18:26-kor volt itt.

Statistics

Jelenleg összesen 3473 hozzászólás olvasható. in 143 subjects

Összesen 55 regisztrált felhasználónk van.

Legújabb regisztrált tagunk: Shycor N'ylwenn

Szerzői Jogok

Az oldalon található egyedi alkotások az alkotó(k) tulajdonát képezik!
A Világleírás és a helyszínek, helyszínek leírásai az oldal készítőinek szellemi terméke, így a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően használható fel szabadon.

    A portálok

    Share
    avatar
    Adminisztrátor
    Admin

    IC hozzászólások száma : 49

    A portálok

    Témanyitás  Adminisztrátor on 2016-09-25, 18:49

    A PORTÁLOK

    A feledés homályába vész, hogy kik, mikor és legfőképpen hogyan hozták létre a portálokat. Ezek a sokszor hatalmas, olykor ajtónál alig nagyobb térkapuk teszik lehetővé Montea kontinensén a gyorsabb mozgást. Persze néhány feltétele van az utazásnak: Csak élő személyek és hátasaik kelhetnek át a kapun annyi felszereléssel, amennyi éppen rajtuk van és mindig egyszerre csak legfeljebb 3 személy. Mindazokat, akik nagy mennyiségű árut, szekereket vagy lovaskocsit próbáltak átküldeni a kapun, a portál örökre elnyelte, soha többé nem látták őket. Az ilyen szállításokra továbbra is a hagyományos útvonalakat kell használni, mely nem mentes minden úton rájuk leselkedő veszélytől.

    A portál használatának van még egy feltétele: noha nem tudni, hogyan készültek ezek a kapuk, a működtetésükre évszázadokkal ezelőtt egy valaki jött rá: Thrinain, a Rúnamester. A tragikusan fiatalon meghalt törpéhez köthető több mágikus rúna megalkotása, de mind közül a legfontosabbnak A Portál rúnája bizonyult. Képzett rúnamesterek ennek segítségével tudják a kapukat kinyitni és szabályozni, hogy melyik kapu legyen a célállomás. Csak portáltól portálig lehet utazni. Ha az összesnek nem is, de szerencsére a városokban lévő portáloknak van egy állandó őrsége és egy rúnamágusa, aki a kaput nyitja vagy éppen lezárhatja. Lezárt állapotban a kapu nem több egy egyszerű keretnél, melyen át lehet sétálni, ám ha a portál meg van nyitva, akkor kékes vagy sárgás fénnyel ég és nem lehet átlátni rajta, a célállomás helyszínét sem látni.

    Két portálról tudni, hogy megsemmisült: az egyik a Kopár-fennsíkon az Asheh Haeton nevű egykori birodalom területén állt, de a vulkánkitörés az ottani ébenhajú elf civilizációval együtt a portált is elpusztította. A másik a szélfoki portál, melyet az emberek döntöttek le, hogy a területen élő éjtestvérek ne tudjanak a portálok révén az emberek, elfek és törpék városainak közelébe - sokszor a szívébe - utazni.
    Van még egy portál délen, mely ugyan épségben átvészelte az évszázadokat, a működtetése mégis problémás: A Suttogó Hegyeknél lévő portálhoz eljutni egyszerű, a gondok a portállal való visszaútnál kezdődnek, ugyanis a hely híres lebegő szikláit furcsa mágikus anomália lengi körbe, melynek hatására sok varázslat ott nem működik, és a portál onnan nem nyitható.

    A portálok helyei ezen a térképen láthatóak.

      Pontos idő: 2017-06-25, 08:54