Üdvözlünk!

Éppen időben érkeztél Vándor!

Háború közeleg és elkél minden tenni vágyó erős kéz, forgasson akár fegyvert, vagy használja a mágia hatalmát.
Ne aggódj, ha nem állsz még készen, hőssé formálnak majd a kalandok.
Fedezd fel a világot, kelj útra, kalandozz sivatagon, kietlen tájakon, havas hegyek legmélyén, dögletes mocsáron és a mindig veszélyt rejtő tengereken át. Küzdj ádáz szörnyekkel, élj nemesi életet, vívd ki a hősnek járó tiszteletet, vagy rejtőzz árnyak közé és vedd el azt, ami neked jár!
Gyűjts hát magad köré szövetségeseket és formáld saját belátásod szerint a változó világot!

Az oldal alapítása:
2012.10.01.

Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!

Kaland

Fejedelmi játszma című kalandban a reagkör határideje:
04.09. 21:00

Latest topics

Ederthin várostérkép

A dombtavi időszámítás szerint jelenleg 616-ot írunk.

Ki van itt?

Jelenleg 1 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 1 vendég

Nincs


[ View the whole list ]


A legtöbb felhasználó (12 fő) 2016-10-11, 18:26-kor volt itt.

Statistics

Jelenleg összesen 3473 hozzászólás olvasható. in 143 subjects

Összesen 55 regisztrált felhasználónk van.

Legújabb felhasználó: Shycor N'ylwenn

Szerzői Jogok

Az oldalon található egyedi alkotások az alkotó(k) tulajdonát képezik!
A Világleírás és a helyszínek, helyszínek leírásai az oldal készítőinek szellemi terméke, így a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően használható fel szabadon.

    Rövid világleírás

    Share
    avatar
    Adminisztrátor
    Admin

    IC hozzászólások száma : 49

    Rövid világleírás

    Témanyitás  Adminisztrátor on 2016-10-02, 12:05

    RÖVID VILÁGLEÍRÁS


    Montea kontinensét világtengerek határolják, másik kontinenst ez idáig még nem fedeztek fel. A kontinens 7 birodalom között került felosztásra. Az emberek 4 országban domináns faj: Adar Ishir, Dombtavi Fejedelemség, Valny'yr - Arany Városok, Ak’khír Birodalom.
    Az elfeknek mostanra 1 országa maradt Inalagol Ananair Erimhir - Ezüstelf Birodalom néven.
    A törpéknek két testvér-birodalma alakult ki: Throndir és Ridonth-Nir - Törpe Ó- és Újbirodalom, míg az orkok, trollok, goblinok és fél-orkok az Éjtestvérek Szövetségébe tömörültek.
    Hat uralkodó és ebből származtatott két fél-faj (fél-elf és fél-ork) él a kontinensen. Az országok között élénk kereskedelmi és diplomáciai kapcsolat működik. Tizenkét féle mágia létezik a világon, melyet bárki elsajátíthat, ugyanúgy, mint az öt harci technikát.

    A Dombtavi Fejedelemség Montea kontinensének dél-nyugati országa, amely több mint 300 éve független állam, a társadalom három fő csoportba tagozódik: felső- és alsóosztályra, illetve a hadseregre.
    Fővárosa, Ederthin, egy pezsgő nagyváros annak minden szépségével: parkokkal, közfürdővel, tengerparti sétánnyal, iskolákkal, kereskedelmi céhekkel, nagykövetségekkel – és árnyoldalával: kétes hírű kocsmákkal, tiltott szerencsejátékkal, sötét sikátorokkal és azok még sötétebb titkaival. Az ország emberek lakta, de különösen a fővárosban könnyen találkozhatsz más fajok és országok gyermekeivel.

    A jelenleg hatalmon lévő fejedelem IV. Castiarro, a Türelmes. Felesége Andaccia Marchese, akitől három gyermeke született, két fiú Arcasiel, Arius és egy lány Auriana. IV. Castiarro későn házasodott, lefoglalta a diplomáciai kapcsolatok létesítése az elf birodalommal. Az egykor briliáns elme mára egészen elhomályosult az öregkor okán, feleségére és szűk körű tanácsadóira támaszkodik.
    Az öröklési törvény alapján a közel harminc éves Arcasiel a trónörökös, akit egész életében arra készítettek fel, hogy – apja egyre romló egészségi állapota miatt várhatóan hamarosan – elfoglalja a trónt. A hatalom lassan megízlelhetővé válik számára és egyesek szerint a befolyásolható férfire nincs jó hatással. Az Arcasielt körülvevő tanácsosok erős szálakkal kötődnek az Arany Szigetekhez, érdekük a gyarmati jogállás visszaállítása. Tanácsaikkal a trónörökös egyre nyitottabbá válik a valny'yr-i kapcsolatok bővítésére.
    Épp ezért vannak páran, akik hűek az országhoz és/vagy akiknek érdeke az erős Fejedelemség megőrzése, ők az épp a keleti határról visszaérkező húszas évei közepén járó Ariust tartják megfelelőnek IV. Castiarro utódlására. A katonai pályára szánt Arius ambiciózus, de vajon hajlandó lenne-e elárulni bátyját?
    Suttognak egyes vezető családokról, akik a két csoportot vezetik, de nem tudni biztosat, csupán annyit, hogy a vörös alapon megjelenő griff Arcasiel és az őt támogatók jelképe, míg az azúr háttér előtt lévő griff Ariusé. A két család és szövetségeseik között egyre gyakrabban vannak apróbb összetűzések, óvatosan merészkedhetnek már csak egymás „felségterületeire”.
    Egy harmadik csoport is feltűnt a színen, akik egyaránt félnek Arcasiel belső stabilitást megbontó uralmától és Arius túlságosan harcias külpolitikájától. Ők úgy gondolják elérkezett az idő, hogy korát meghazudtolóan bölcs Auriana személyében női fejedelem kormányozza a birodalmat.

    Ha nagyratörő terveid vannak, csatlakozz valamelyik frakcióhoz, elkél a segítség bármelyik oldalon – legyél akár gazdag kereskedő, vagy mesterien ügyes tolvaj, legyél híres-hírhedt orgyilkos, netán neves kardforgató, esetleg nagyhatalmú mágus, de ha még fiatal és tapasztalatlan vagy, akkor sem kell aggódnod, mindig szükség van azokra, akiknek átadható a tudás. Gyűjtsd magad köré társaidat és valósítsd meg céljaidat!

    ***

    Háború közeleg és elkél minden tenni vágyó erős kéz, forgasson akár fegyvert, vagy használja a mágia hatalmát.
    Ne aggódj, ha nem állsz még készen, hőssé formálnak majd a kalandok.
    Fedezd fel a világot, kelj útra, kalandozz sivatagon, kietlen tájakon, havas hegyek legmélyén, dögletes mocsáron és a mindig veszélyt rejtő tengereken át. Küzdj ádáz szörnyekkel, élj nemesi életet, vívd ki a hősnek járó tiszteletet, vagy rejtőzz árnyak közé és vedd el azt, ami neked jár!
    Gyűjts hát magad köré szövetségeseket és formáld saját belátásod szerint a változó világot!

    ***
    A részletes Világleírást regisztrációt követően olvashatod.

    A Birodalmak bemutatásánál a regisztrációt követően megismerkedhetsz az országok földrajzi jellemzőikkel, történelmükkel, kultúrájukkal. Hasznos lehet, ha a karaktered megalkotásához keresel támpontokat.

    A Tematikus világleírásban pedig a fajok, mágia, harci cselek, karakterfejlődés, gyógynövények, az időszámítás és a portálok használatának ismertetői találhatóak.

    Fontos: A Világleírást nem kell megtanulni, a részletes kidolgozottság azt a célt szolgálja, hogy megadjuk a játék keretét. Bármikor kérdésed adódik, a világleírás támpontot ad. Ha mégis kimaradt valami, keres minket bátran a Kérdések-Kérések topikban vagy üzenetben!

    Jó játékot kívánnak: Amelia il Contevilla és Tsitsa Itsli
    Montea adminjai

      Pontos idő: 2017-12-13, 19:51