Üdvözlünk!

Éppen időben érkeztél Vándor!

Háború közeleg és elkél minden tenni vágyó erős kéz, forgasson akár fegyvert, vagy használja a mágia hatalmát.
Ne aggódj, ha nem állsz még készen, hőssé formálnak majd a kalandok.
Fedezd fel a világot, kelj útra, kalandozz sivatagon, kietlen tájakon, havas hegyek legmélyén, dögletes mocsáron és a mindig veszélyt rejtő tengereken át. Küzdj ádáz szörnyekkel, élj nemesi életet, vívd ki a hősnek járó tiszteletet, vagy rejtőzz árnyak közé és vedd el azt, ami neked jár!
Gyűjts hát magad köré szövetségeseket és formáld saját belátásod szerint a változó világot!

Az oldal alapítása:
2012.10.01.

Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!

Kaland

Fejedelmi játszma című kalandban a reagkör határideje:
04.09. 21:00

Latest topics

Ederthin várostérkép

A dombtavi időszámítás szerint jelenleg 616-ot írunk.

Ki van itt?

Jelenleg 1 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 1 vendég

Nincs


[ View the whole list ]


A legtöbb felhasználó (12 fő) 2016-10-11, 18:26-kor volt itt.

Statistics

Jelenleg összesen 3473 hozzászólás olvasható. in 143 subjects

Összesen 55 regisztrált felhasználónk van.

Legújabb felhasználó: Shycor N'ylwenn

Szerzői Jogok

Az oldalon található egyedi alkotások az alkotó(k) tulajdonát képezik!
A Világleírás és a helyszínek, helyszínek leírásai az oldal készítőinek szellemi terméke, így a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően használható fel szabadon.

    Halál mágia

    Share
    avatar
    Montea
    Admin

    IC hozzászólások száma : 3

    Halál mágia

    Témanyitás  Montea on 2013-02-10, 20:28




    1. szint

    Lélekcsapás
    Egy gomolygó lelkekre emlékeztető golyó csap ki a mágus kezéből. A csapás abszolút fizikális – mintha egy éles kővel találnák el a célszemélyt.
    Hatóidő: egyszeri

    Tetszhalott felismerés
    A mágus képes megkülönböztetni a halottat a tetszhalottól.
    Hatóidő: egyszeri





    2. szint

    Lelkek pajzsa
    A varázsló a megidézett lelkeket használja fel pajzsfalként. A lelkek többnyire a varázsló számára is ismeretlen harcosok lelkei. Erejük nem az egykori életükből fakad, hanem a varázsló mágikus erejéből. Csak egyetlen mágikus csapás ellen véd.
    Hatóidő: egyszeri

    Útmutató
    A varázsló egy lelket idéz meg, amely megmutatja neki a kivezető vagy helyes utat, ha eltévedt.
    Hatóidő: 2 reagkör



    3. szint

    Hátráltatás
    A varázsló lelket idéz meg, melyek egy-két percig feltartják az ellenfelet. Nem lehet őket megkerülni, mindig visszalökik az ellenfelet, mialatt a varázsló egérutat tud nyerni.
    Hatóidő: egyszeri, IC 2-3 perc

    Holt lelkek tánca
    A varázsló lelkeket idéz meg, ezek ártalmatlanok, csupán gyorsan köröznek a célszemély/célszemélyek körül, megzavarva a támadásukat, összpontosításukat, haladásukat.
    Hatóidő: 3 reagkör



    4. szint

    Élőholtak hívása
    A varázsló képes néhány élőholtat harcra bírni a maga oldalán. Ez csak akkor sikeres, ha van holttest a közelében.
    Hatóidő: 3 reagkör

    Lelkek kiűzése, elűzése
    Az igézettel a szellem elűzhető, kiűzhető helyekről. A kiűzés tartóssága függ a szellem erejétől és a varázslat, varázsló erejétől is, adott esetben és/vagy bizonyos időközönként megismétlendő a varázslat.
    Hatóidő: egyszeri



    5. szint

    Elhunyt lélek hívása
    A megidézett lélek zavarja a célszemélyt a koncentrálásban, vagy akár fizikai sebzést is okozhat (mintha éles kővel találnák el a célszemélyt.)  
    Hatóidő: 3 reagkör

    Kábulat
    Életerő bizonyos mennyiségű elszívásával a célszemély nem vagy nehezen tud összpontosítani környezetére, tekintete ködössé válik, míg a varázsló ezzel párhuzamosan felfrissül.
    Hatóidő: 2 reagkör



    6. szint

    Védettség
    A varázsló ezzel a varázslattal eléri, hogy egy másik halál-varázsló által megidézett élőholtak és lelkek őt ne támadják meg.
    Hatóidő: 2 reagkör

    Halálvágy
    A célszemély harci kedve halálvággyá alakul.
    Hatóidő: 2 reagkör



    7. szint

    A halál keze
    Azonnal megöl néhány szörnyet, emberméretű vagy annál nagyobb szörny esetén csak egyet.
    Hatóidő: egyszeri

    Lélekharang
    A varázsló a célszemélyre látomásszerű éber álmot bocsájt, melyben felvillanó képként látja az a saját halálát. Ez nem igazi jóslás, a varázsló nem tudja, miként és mikor fog meghalni a másik, a varázslat egy fikció vagy lehetőség, melynek célja a célszemély megrémisztése.
    Hatóidő: egyszeri



    8. szint

    Enyészet
    A varázsló képes tárgyakat gyorsan az enyészet martalékává tenni, ezzel nyomokat tüntetve el akár. Például fából készült dolog gyorsan elkorhad, s porrá lesz, vagy fémtárgyak rozsdásodnak el. Fegyverek és páncélok ellen is hatásos.
    Hatóidő: egyszeri, legfeljebb két tárgyra használható

    Holtak szava
    Az idézett holt lélek megjelenése után legfeljebb 3 körig jelen marad és válaszol a feltett kérdésekre. Csak a saját életével kapcsolatos kérdésekre tud válaszolni vagy olyanról tud beszámolni, amelyről életében tudomása volt.
    Hatóidő: 3 reagkör



    9. szint

    Halálsikoly
    10 méteres hatósugaron belül tartózkodók a sikoly hallatán halálfélelmet éreznek, varázsolni vagy támadni szinte lehetetlen a hang miatt.
    Hatóidő: 1 reagkör

    Szellem-zár
    Mágikus szavakkal felírt papírt helyezve a fizikai testre, vagy a helyiségre, amellyel útja során a szellem érintkezni fog, illetve felé tartva a szavak elmondásával lehet lezárni a képességét, vagy elvenni.
    Hatóidő: egyszeri, IC 1 nap



    10. szint

    Végső nyugalom
    Az elhunyt testét nem lehet megidézni, élőholttá tenni a varázslat hatására.
    Hatóidő: egyszeri

    Tetszhalottá alakítás
    Saját magát vagy a kiszemelt alanyt, JK esetén annak beleegyezésével tetszhalottá változtatja érintéssel.
    Hatóidő: 3 reagkör



    11. szint

    Álcázott élőhalott
    A varázsló érintése nyomán a test visszaváltozik olyanná, mintha élne: lélegzik, szín költözik az arcára, szemei csillognak, vagyis a tetem teljesen élőnek fog látszódni, de a test attól még halott. A test nem képes mozgásra a légzésen, nyelésen és pislogáson kívül, nem tud beszélni.  
    Hatóidő: 4 reagkör



    12. szint

    Átlépés a Halál-folyón
    A varázslattal a mágus képes átlépni a holtak birodalmába és képes onnan visszatérni, egy információt tud szerezni. Lelket nem tud áthozni, ha a visszatéréshez nincs elég varázsereje, akkor nem tud visszatérni.
    Hatóidő: egyszeri



    13. szint

    Élőhalott szolga
    Képes holttestet a szolgálatába állítani. A varázslat fenntartásához időnként meg kell ismételnie a rítust. Harcra nem tudja fogni, ha mégis megteszi, 1 reagkör után megszűnik a varázslat. (Lehetőséget ad élőhalott familiáris létrehozására.)
    Hatóidő: 10 reagkör, a varázslatot követő körben nem varázsolhat a karakter



    14. szint
    Halál-bélyeg
    A célszemélyre szórt varázslat hatására az illető adott időn belül meghal, az eltalált felületen tetoválásszerűen jelenik meg a bélyeg, mely lassan terjed át a test többi részére. Hosszú távú varázslat. Csak abban az esetben használható, ha a JK beleegyezik!
    Hatóidő: egyszeri, megtörésig tart, a varázsló a következő 2 reagkörben nem varázsolhat



    15. szint

    Halál démona
    A megidézett démon egy két-ember magas lény, melyet a varázsló képes a saját oldalára állítva harcra bírni. Elmozdulni nem bír a démon, de ahol megidéződik, maga körül minden élő szervezetet elporlaszt 10 méteres körben (JK-t sebesít). A megidéző mágus többet nem képes varázsolni a küzdelem végéig. Bővebben róla itt olvashatsz.
    Hatóidő: 2 reagkör, a varázsló abban a játékban többet nem varázsolhat


    Az élőhalottak és szellemek megidézéséhez és azok képességeihez fontos információkról itt olvashatsz.


      Pontos idő: 2017-09-21, 08:54