1. szint
Vérgyűjtés
A vérmágus összegyűjti egy adott személy vagy saját maga vérét és további mágiákhoz használhatja fel akár a későbbiekben is. A varázslattal összegyűjtött vér soha sem alvad meg, bármikor felhasználható.
Hatóidő: egyszeri
Azonosítás
A mágus ezzel a varázslattal egy pár csepp vérből (ha nem alvadt) képes megállapítani, hogy az milyen teremtmény testéből származhat.
Hatóidő: egyszeri
2. szint
Nyomkövetés
Az adott vér tulajdonosát tudja követni, meghatározni, mennyire tartózkodik közel vagy távol az adott nyomtól. Az Azonosítás varázslatot ismernie kell a sikeres varázslathoz.
Hatóidő: 2 reagkör, helymeghatározásnál egyszeri
Vérpótlás
A célszemély vérveszteségét képes pótolni, legfeljebb veszteségének annyi százalékát, hogy életben maradjon.
Hatóidő: egyszeri
3. szint
Vérpenge
A mágus megvágja magát, s szavaira egy kard formálódik a vérből. Éles, mint a legjobb kardok, de a színe vörös.
Hatóidő: 2 reagkör
Vérbéklyó
A célszemélyre mutatva vérből készült „kötelek” jelennek meg a semmiből és megalvadt állapotban kötözik oda a célszemélyt egy 10 méteren belüli dologhoz, mely lehet tárgy is, vagy személy, állat is. Minél jobban próbál menekülni, annál erősebben szorítják a béklyók.
Hatóidő: 2 reagkör
4. szint
Véralvasztás
A mágus saját vagy a célszemély sebeinél elősegíti a vér alvadását, így nem lesz több vérveszteségük.
Hatóidő: egyszeri
Vérkötelék
Adott személy kis mennyiségű vérét hordja magánál a mágus, és így megérzi, ha a másik bajban van. Oda-vissza működhet, de ettől még nem tudja, hogy hol is van pontosan. A sikerességhez ismerni kell a Vérgyűjtés varázslatot.
Hatóidő: egyszeri
5. szint
Kémlelés
Azt látja, amit a célszemély, gondolataiba, érzelmeibe nem lát bele, csak hall és lát. Irányítani nem tudja. Csakis olyan személynél tudja alkalmazni, akinek előzetesen, mágikus úton vérét vették (Vérgyűjtés), s e vér a mágus birtokában van.
Hatóidő: 2 reagkör
Harci láz növelése
Alkalmazásához a vér illata szükséges a varázslat során, bárki, aki 10 méteres körben van, és a varázsló oldalán harcol, állóképessége, harci értékei növekednek, még akkor is, ha épp kifulladóban volt. Viszont ennek következtében harci képességei adott ideig lesznek érvényben, utána - vérmérséklettől függően - kifullad, harci értékei visszaállnak a varázslat előtti szintre, a varázslat hatóidejének lejárta után nem tud közvetlenül cselt alkalmazni.
Hatóidő: 3 reagkör, akire hatott a varázslat, lejárta után nem alkalmazhat harci cseleket 2 reagkörig
6. szint
Vérzés
Az áldozatra való mutatással vágást ejt rajta (nem szükséges hozzáérni, de 2 méteren belül kell tartózkodnia). A vágás közepesen mély és fájdalmas. A rendes fegyverekkel okozott vágásokkal szemben a vérzés nem áll el, amíg a varázslat tart, vagy amíg meg nem gyógyítják, s ez nagyon legyengítheti az áldozatot.
Hatóidő: 3 reagkör
Vérpajzs
A mágus megvágja magát, s szavaira egy pajzs formálódik a vérből. Véd, mint a legjobb fémpajzsok, de a színe vörös.
Hatóidő: 2 reagkör
7. szint
Akadály
Vérét áldozva a varázsló azt a földre, levegőbe engedve, képes 5 méteres akadályt létrehozni, de csakis akkor, ha van szilárd anyag a közelében, mivel azt átfonva alkotja meg az akadályt. Fegyverek, fizikai hatások ellen véd a legjobban.
Hatóidő: 2 reagkör
Vérzékenység
A célszemély meglévő és későbbi (az aktuális küzdelemben, kalandban lévőre) sebeire hat, lassítja a véralvadást. Gyógyító varázslat (Élet mágia - Alvasztás, Belső alvasztás) vagy a Véralvasztás semlegesíti.
Hatóidő: egyszeri
8. szint
Vérkör
Egy vagy több lény vére szükséges, azoké, akik a védelem körébe fognak majd kerülni, ezzel jelölnek ki egy meghatározott sugarú kört, akkorát, hogy a védeni kívántak elférjenek benne. A körbe csak az léphet be, akinek a vére felhasználásra került, mindenki másnak falként hat a vérkör.
Hatóidő: 3 reagkör
Vérforralás
A mágus úgy forralja fel a célszemély vérét, hogy az nem okoz neki kínokat, mint a Perzselő vér esetén, hanem egy-két percen belül magas láza lesz a célszemélynek és folytonos szomjúságot érez, amit nem tud csillapítani, bármennyit is iszik. Vérhűtéssel vagy megfelelő gyógyítói mágiával semlegesíthető, vagy elmúlik magától, ha lejárt a varázslat ideje. Azonban a láz csak lassan múlik, a hatóidő lejártát követően.
Hatóidő: 5 reagkör
9. szint
Szerelmi kötés
A „leendő pár” vérét összekeverve varázsitalt alkot a mágus, melyből mindkét félnek innia kell. A sikerességhez ismerni kell a Vérgyűjtés varázslatot.
Hatóidő: egyszeri, megtörésig tart
Betegség
A vérben fertőződés indul meg, amely gyorsan (2-3 nap) emészti fel belülről a szervezetet. Az egyes szervek funkcióinak leállása jelzi csak a bajt. Élet mágiával megállítható a fertőzés és a szervi bajok is gyógyíthatóak, de idejében kezelni kell.
Hatóidő: egyszeri, megtörésig tart, egy játékban csak egyszer alkalmazható, a varázsló a következő körben nem varázsolhat
10. szint
Perszelő vér
A varázslat hatására úgy érzi a célszemély, hogy ereiben a vér forr, s ezzel szörnyű kínokat él át, akár eszméletét is vesztheti a fájdalom hatására, vagy elejti tőle a fegyverét, vagy amit a kezében tart.
Hatóidő: 2 reagkör
Vérhűtés
Lehűtve a vért a célszemély fázni kezd és a légzés, mozgás is nehézkessé válik számára, a kihűlés jelei mutatkoznak rajta. A Vérforralást és a Perzselő Vért semlegesíti.
Hatóidő: 3 reagkör, semlegesítés esetén egyszeri
11. szint
Vérdermesztés
A célszemélyben a véráramlás lelassul, megalvadhat, az illető nem jut elég oxigénhez, s így akár tetszhalott állapot is előidézhető.
Hatóidő: 3 reagkör, egy játékban csak egyszer alkalmazható, a varázslást követő körben a karakter nem varázsolhat
12. szint
Vérátok
Az áldozattól szerzett vér, köröm és haj felhasználásával a távolból is képes átkot vonni az illetőre. Ez csakis két esetben hatásos: telihold idején és ha megfelelő véráldozat is járul hozzá. Körültekintően végzik, mivel ha rosszul sül el, akkor az átkot mondóra száll vissza az átok. Csak olyan átkot tud a célszemélyre küldeni, amit a varázsló tud is varázsolni. A sikerességhez ismerni kell a Vérgyűjtés varázslatot.
Hatóidő: egyszeri, egy játékban csak egyszer alkalmazható, a varázslást követő körben a karakter nem varázsolhat
13. szint
A vér hatalma
A célszemélyre varázsolva ezt a varázslatot, a célszemély nem érez semmi különöset, de ahogy a vérmágus mozdul, úgy mozdul a célszemély is. A sikerességhez ismerni kell a Vérgyűjtés varázslatot.
Hatóidő: 2 reagkör
14. szint
Vérlény
Adott lény összes vére kell hozzá, amellyel újrateremti az adott lényt. Mágikus képességeivel, beszédkészséggel, ha volt neki, nem rendelkezik, de egykori fizikai jellemzőivel és képességeivel bír. A vérlények mindenben alávetik magukat a vérmágus akaratának. A sikerességhez ismerni kell a Vérgyűjtés varázslatot.
Hatóidő: 3 reagkör, addig a varázsló nem varázsolhat, egy játékban csak egyszer alkalmazható
15. szint
Pusztítás
A varázslat hatására, a varázsló 15 méteres sugarú körében lévők azonnal több sebből, intenzíven kezdenek vérezni, azonnali ellátást igényelnek a sebek.
Hatóidő: egyszeri, a varázslást követő körben a karakter nem varázsolhat, egy játékban csak egyszer alkalmazható
|
|
2018-09-07, 20:48 by Tsitsa Itsli
» Szintet léptem!
2018-07-30, 16:35 by Cerus Caranthir
» Városkapu, és a Felsőnegyed nem nevesített utcái és terei
2018-07-30, 16:06 by Tsitsa Itsli
» Tenger és szigetvilág
2017-04-29, 16:54 by Thryn L'lwyn
» Hullámtörő
2017-04-27, 20:05 by Caleb Mandrake
» Zord-hegység
2017-04-26, 04:21 by Zorgon Zarazul
» Palota és a palota tér
2017-04-18, 21:57 by Amelia il Contevilla
» Mulatónegyed nem nevesített utcái és lakóházai
2017-04-16, 21:42 by Sally Wentworth
» Contevilla-rezidencia
2017-04-08, 11:31 by Gonnir Eruthallion