1. szint
Frissítő cseppek
A mágus ujjaiból vízcseppeket tud spriccelni, frissítő vagy épp bosszantó hatású is lehet.
Hatóidő: 1 reagkör
Tisztítás
Lemossa a varázslat célpontjáról a negatív varázslatokat. Előfordulhat, hogy a lemosás szó szerint is sikerül átnedvesítve a varázslat célpontját, hacsak nem aktív rajta a Vízlepergetés.
Hatóidő: egyszeri
2. szint
Vízlepergetés
A vízalapú támadások ellen nagyobb ellenállása lesz a varázslat célpontjának, illetve akár zuhogó esőben vagy vízbe merülve sem ázik el.
Hatóidő: 3 reagkör
Víz szava
A varázsló megérzi hol van hozzá legközelebb édesvíz-forrás.
Hatóidő: egyszeri
3. szint
Tócsa
A mágus egy fél méter mély egy méter átmérőjű, tiszta édesvizű tócsát idéz meg.
Hatóidő: 2 reagkör
Víz érintése
A mágus vízben állva e varázslat segítségével képes állóképességét másfélszeresére növelni, illetve képes hathatósan, hosszú távon csillapítani bármilyen fájdalmát.
Hatóidő: 3 reagkör, fájdalomcsillapítás esetén IC 6 óra
4. szint
Szárítás
A mágus képes megszárítani az elázott személyt vagy tárgyat.
Hatóidő: egyszeri, egyszerre csak egy tárgyra/személyre alkalmazható
Vízesés
A mágus ellenfelére magasról 5-6 liter víz zúdul hirtelen, a víz hőmérséklete a mágus akaratától függ (égési sérüléseket okozó hőmérsékletű vizet nem képes alkalmazni a mágus).
Hatóidő: egyszeri
5. szint
Vízfakasztás
Képes sziklából iható vizet fakasztani a mágus egy 1 órára.
Hatóidő: egyszeri, IC 1 óra
Vizes borogatás
Az égési sebeket hatékonyan kezeli, gyógyítja a mágus.
Hatóidő: egyszeri
6. szint
Pára
A mágus párával nehezíti el a levegőt, mintha csak gőzfürdőben lenne az ember.
Hatóidő: 3 reagkör
Vízben haladás
Lelassítja az ellenfelet, mintha vízben mozogna.
Hatóidő: 2 reagkör
7. szint
Jégszilánk
A mágus három 20 centis jégszilánkot lő a célszemély felé.
Hatóidő: egyszeri
Tutajos
Képes néhány farönköt együtt tartani a víz erejével, így tutajt alkotva, amivel kisebb folyón át lehet kelni.
Hatóidő: 4 reagkör
8. szint
Zápor
A mágus kis területen képes könnyű, nyári záport megidézni.
Hatóidő: 2 reagkör
Vízsugár
A mágus képes a tenyeréből akár 10 ujjnyi vastag vízsugarat kilőni. Kiváló ellenfél ellen, de tűz oltására is.
Hatóidő: 1 reagkör
9. szint
Hógolyó
Hógolyót képes megidézni a mágus és akár 5 méterre is képes eldobni. A hógolyó lehet puha, könnyen széteső, de jégdarabokkal teli, sérülést is okozható kemény hógolyó is.
Hatóidő: egyszeri
Vízlabda/Kopoltyú
Labdaméretű vízgömböt képes megidézni a mágus, méretéből adódóan nem tudja olyan messzire lőni, mint a hógolyót./A mágus képes a víz alatt lélegezni, ezáltal nagy távolságot átúszhat anélkül, hogy fel kéne jönnie a vízfelszínre levegőt venni.
Hatóidő: egyszeri/4 reagkör
10. szint
Kikötőmester
A mágus képes késleltetni vagy épp siettetni a dagályt.
Hatóidő: 2 reagkör
Vízen járás
A mágus képes lesz a vízen járni, és vezetve még egy személyt képes átvezetni a vízfelületen.
Hatóidő: 2 reagkör
11. szint
Jeges érintés
A mágus megfagyasztja a tárgyat, amit megérint, növényekre is hat. Az így megfagyott tárgyak könnyedén eltörnek.
Hatóidő: egyszeri, egyszerre legfeljebb két dologra hat
12. szint
Vízörvény
Egy területre vízörvényt idéz meg a mágus, ahol véletlenszerűen csap le az örvény. Tengeren/folyón a vízmágus akár hajót megrongáló víztölcsért is képes megidézni és irányítani.
Hatóidő: 2 reagkör
13. szint
Monszun
Adott területen olyan erős esőzést idéz meg a varázsló, amelyben a látási viszonyok erősen romlanak.
Hatóidő: 3 reagkör
14. szint
Tél köre
Egy 3 méter magas és 10 méter átmérőjű jeges kupolát emel a mágus, ezzel védve a területen lévő szövetségeseket a fizikai és mágikus támadásoktól.
Hatóidő: 3 reagkör, de a következő körben a mágus nem varázsolhat, egy játékban csak egyszer alkalmazható
15. szint
Vízelementál
A mágus – akarata szerinti külsejű - vízelementált idéz meg, amely vízgolyókat képes kilőni. Életereje a mágus erejétől függ. A vízelementál nem marad örökké a mágussal, ideje véges. Bővebben róla itt olvashatsz.
Hatóidő: 4 reagkör, egy játékban csak egyszer alkalmazható reagkör, egy játékban csak egyszer alkalmazható, csak a varázslat lejárta után varázsolhat a karakter újra
|
|
2018-09-07, 20:48 by Tsitsa Itsli
» Szintet léptem!
2018-07-30, 16:35 by Cerus Caranthir
» Városkapu, és a Felsőnegyed nem nevesített utcái és terei
2018-07-30, 16:06 by Tsitsa Itsli
» Tenger és szigetvilág
2017-04-29, 16:54 by Thryn L'lwyn
» Hullámtörő
2017-04-27, 20:05 by Caleb Mandrake
» Zord-hegység
2017-04-26, 04:21 by Zorgon Zarazul
» Palota és a palota tér
2017-04-18, 21:57 by Amelia il Contevilla
» Mulatónegyed nem nevesített utcái és lakóházai
2017-04-16, 21:42 by Sally Wentworth
» Contevilla-rezidencia
2017-04-08, 11:31 by Gonnir Eruthallion