1. szint
A lélek megáldása
A varázsló papok és papnők elsődleges varázslata, de nem csak szakrális rendhez tartozók sajátíthatják el ezt a varázslatot, mely végigkíséri az embert élete során. A varázsló megáldja a világra jött újszülöttet, a frigyet, az elhunyt lelkét, hogy az a természetfeletti hatalom, amiben a varázsló hisz és mágiáját származtatja, kegyeibe fogadja.
Hatóidő: egyszeri
Empátia
Képes nagyobb fokon megérezni a másik érzelmi állapotát, annak kiváltó okát, okait. Nagyobb esélye van viták elrendezésében, feszültségek oldásában, mivel tudja, miként kezelje.
Hatóidő: egyszeri
2. szint
Múzsa csókja
Kreativitás növelését, az ihlet megszületését segíti elő, melynek hatására a művészek csodás mesterműveket alkothatnak, de akár egy tudós is nagyobb sikerrel találja meg kérdésére a választ a könyvben/kódexben.
Hatóidő: 2 reagkör
Éles látás
Nappal nincs hatása, éjjel lesz a varázshasználó látása élesebb, de koromsötétben nem használ, valami minimális fényforrásnak lennie kell. De hatástalanítja a mágikus vakságot is, csak a varázsló esetén, másra nem tudja alkalmazni.
Hatóidő: 3 reagkör
3. szint
Gyorsaság
A varázslat célpontja gyorsabb lesz, mozdulatai szabad szemmel alig követhetőek.
Hatóidő: 3 reagkör
Ékszerészek áldása
A varázsló megáldja az ékszert, hogy az ékszer viselője ellenállóbb legyen az egyszerűbb betegségekkel szemben egy fél évig.
Hatóidő: egyszeri, IC fél év
4. szint
Béke dala
A célszemélyt (legyen humanoid, élőhalott, szörny vagy vadállat) békés gondolatok gyűrik maguk alá, harci kedve elillan, őrjöngése elmúlik. A dal tulajdonképpen a mágiától megtébolyodottat is kijózanítja, de kiválóan alkalmazható részegség ellen is.
Hatóidő: egyszeri
Kovácsok áldása
A varázsló a fegyver fémjét megerősíti, ugyan a páncélokon ettől nem hatol át jobban a fegyver, de az ellenfél fegyverének fémjével találkozva jó eséllyel töri el azt.
Hatóidő: 2 reagkör
5. szint
Érzelmek fokozása, manipulálása
A meglévő, kimutatott vagy lappangó érzelmeket fokozza. Ez akár segíthet is túllendülni nehézségeken, de lehet hatalmas gyűlölködésbe fojtani egy békés tárgyalást vagy épp fordítva.
Hatóidő: 2 reagkör
Szent szó
Élőhalottakon, csontvázakon vagy a Halál varázslón fizikai sebzést okoz. Hatása olyan, mintha egy tőrdöfés lenne, 5 méteres távolságon belül hat.
Hatóidő: 1 reagkör
6. szint
Ragyogó fény
A varázsló tenyerét felmutatva olyan erős fényt idéz meg, mely pár pillanatra elvakítja, aki belenéz, legyen az szövetséges vagy ellenfél. A varázslóra nem hat.
Hatóidő: 1 reagkör
Égi páncél
Nagy eséllyel kerülik el a támadások a varázslat alanyát.
Hatóidő: 2 reagkör
7. szint
Győzelem íze
A célzott személy úgy érzi, hogy az előtte lévő eset, személy hozzá képest semmi, szívében nincs kétség, tudatát kitölti a bizonyosság: nem veszíthet. Ez az elvakult magabiztosság félelmet ébreszthet az ellenfélben.
Hatóidő: 3 reagkör
Igazság szeme
A varázsló megismeri a másik valódi személyiségét, könnyedén átlát az emberi maszkokon.
Hatóidő: egyszeri
8. szint
Mágikus immunitás
Megtör minden varázslatot a varázslat célján (ártót és támogatót egyaránt), valamint ideiglenes védőburkot emel köré, amin keresztül nem jut át varázslat.
Hatóidő: egyszeri, a védőburok esetében 2 reagkör
Fény szava
Fizikai sebzést okoz a célszemélynek. Hatása olyan, mintha egy mély kardvágás lenne, 5 méteres távolságon belül hat.
Hatóidő: 1 reagkör
9. szint
Emlékek felidézése
Rég elfeledett emlékek, vagy éppenséggel tudatosan elfeledett emlékek felidézése történik ezzel, azon alapulva, hogy az emlékek érzelmek alapján őrződik és hívódik elő. Az emlékek felidézésével lelki traumák gyógyítása is lehetséges.
Hatóidő: egyszeri
Az Igazság ereje
A varázslat célpontja eltelik igazának hitével, ereje és állóképessége a harcban megnövekszik, akár duplájára is növekedhet.
Hatóidő: 3 reagkör
10. szint
Asztrálutazás
A varázsló az asztrálsíkra belépve bárhova eljuthat, bármit megismerhet, bárkivel kapcsolatba léphet, de fizikálisan hatni nem képes. A gyakorlottabb asztrálmágusok ezen a síkon szoktak még tanácskozást is tartani, idő és tér korlátai nélkül.
Hatóidő: 5 reagkör
Álomutazás
Tanácskérésnél alkalmazzák, amikor egy esetre, eseményre szeretnének megoldást találni. Ez csakis, kizárólag a lélekkel kapcsolatos lehet, jósolásra nem alkalmas. A feladat értelmezése nagyban függ az illető szimbólumismeretétől és asztrálvilágban való jártasságától.
Ugyanakkor a mágiahasználó álomutazása során, célzottan beletekinthet más álmába, de bele nem léphet, közbe nem avatkozhat. Viszont sok információt megszerezhet, amit máshogy esetleg nem tudna. Az alany észreveheti, ha nézik az álmát, de a figyelővel nem tud kapcsolatba lépni, csak legfeljebb felébredni.
Hatóidő: egyszeri
11. szint
Megbékélés
A varázsló 10 méteres közelében a megidézett szellemek, csontvázak és élőholtak visszatérnek a sírjukba, lelkek esetén a túlvilágba.
Hatóidő: 1 reagkör
12. szint
Szelleműzés
A fizikai testre helyezve, vagy a helységre téve, amellyel útja során a szellem érintkezni fog, mágikus szavakkal felírt papírt helyezve lehet lezárni a képességét, vagy elvenni, illetve felé tartva szavak elmondásával. Egy területen belülre lehet korlátozni a szellem mozgásterét is akár. A képességét a szellem visszaszerezheti, illetve ki is szabadulhat.
Ezzel a varázslattal egy terület, tárgy vagy személy rituális megtisztítása is lehetséges.
Hatóidő: egyszeri
13. szint
Álommódosítás
Az álomba belépve módosíthat az álom végkimenetelén, üzenetet adhat át, tanácsot adhat. Ha valaki téves információt ad át, vagy ártani szándékszik, a szenvedő alany asztrálvédelmétől függően ér el sikert. Asztrálvédelemhez ismerni kell az Elme mágia Éberség varázslatát, mellyel az álommódosítást észreveheti az áldozat, felébredhet vagy megakadályozhatja.
Hatóidő: egyszeri
14. szint
Szellemidézés
Amennyiben a varázsló ismeri a szellem nevét, segítségül hívhatja és egyben irányítani is tudja.
Ez a varázslat nem feltétlenül csak egy irányba működik, a szellemek is kapcsolatba léphetnek a varázslóval, aki eléggé érzékeny ahhoz, hogy meghallja, lássa őket.
Hatóidő: 6/3 reagkör
15. szint
Csillagok ereje
A varázsló megidéz egy csillagok erejével rendelkező fegyvert - a varázsló akaratától függő formában jelenik meg. A fegyver törhetetlen és áthatol bármilyen páncélon és pajzson, még a varázslattal átitatottakon is.
A varázsló továbbá fénylő aurát idéz meg magának, mely olyan intenzív fénnyel pulzál(hat), amely ideiglenesen elvakíthatja azt, aki közvetlenül belenéz a fénybe.
Hatóidő: 3 reagkör, egy játékban csak egyszer alkalmazható, csak a varázslat lejárta után varázsolhat a karakter újra
|
|
2018-09-07, 20:48 by Tsitsa Itsli
» Szintet léptem!
2018-07-30, 16:35 by Cerus Caranthir
» Városkapu, és a Felsőnegyed nem nevesített utcái és terei
2018-07-30, 16:06 by Tsitsa Itsli
» Tenger és szigetvilág
2017-04-29, 16:54 by Thryn L'lwyn
» Hullámtörő
2017-04-27, 20:05 by Caleb Mandrake
» Zord-hegység
2017-04-26, 04:21 by Zorgon Zarazul
» Palota és a palota tér
2017-04-18, 21:57 by Amelia il Contevilla
» Mulatónegyed nem nevesített utcái és lakóházai
2017-04-16, 21:42 by Sally Wentworth
» Contevilla-rezidencia
2017-04-08, 11:31 by Gonnir Eruthallion