1. szint
Légellenállás
A varázslat célpontjának ellenállása megduplázódik a levegő alapú varázslatokkal szemben.
Hatóidő: 3 reagkör
Friss levegő
A mágus megtisztítja a levegőt a kellemetlen szagoktól és portól, füsttől. Az így megtisztított levegőben a mágus érzékei kiélesednek, jobban lát és hall.
Hatóidő: egyszeri, a mágus érzékei kiélesedése tekintetében 2 reagkör
2. szint
Szél ereje
A mágus ereje másfélszeresére növekszik, fizikai és mágikus ereje is, így varázslatai erősebbek lesznek.
Hatóidő: 3 reagkör
Szelek szárnyán
A varázslat célpontjának sebessége megduplázódik, szabad szemmel nehezen követhetővé válnak mozdulatai.
Hatóidő: 3 reagkör
3. szint
Könnyű lélegzés
A mágus képes egy levegővétellel akár egy órán keresztül a víz alatt maradni, vagy akár a mágiahasználó vagy célszemély képes egy órán át úgy lélegezni föld alatt (katakomba, barlang, ritkás levegőjű helyek) és magaslatokon, hegyek tetején, ahol ritka a levegő, mint normális körülmények között.
Hatóidő: egyszeri, IC egy óra
Széllel szemben
A célszemély sebessége feleződik, mozdulatai kiszámíthatóvá válnak.
Hatóidő: 2 reagkör
4. szint
Hűsítő szellő
Felfrissíti a varázslat célpontját, megtöri a negatív varázslatokat.
Hatóidő: egyszeri
Légies könnyedség
A mágus pihekönnyűvé válik, képes átkelni futóhomokon vagy mocsaras területen, nem hagy lábnyomot hóban sem. Vigyázat, a szél kibillentheti egyensúlyából.
Hatóidő: 4 reagkör
5. szint
Égbolt mosolya
A mágus képes eloszlatni a felhőket.
Hatóidő: 2 reagkör
Vitorlamester
A mágus képes szélcsend esetén is vitorlát dagasztani.
Hatóidő: 2 reagkör
6. szint
Széllökés
A célszemély egyensúlyát támadja, minél közelebb van a mágus, annál erősebb a varázslat, akár le is verheti lábáról az ellenfelet.
Hatóidő: egyszeri
Szélgyűrű
A mágus ellenfele köré szélgyűrűt varázsol, amiből nem vagy csak nehezen lehet kitörni.
Hatóidő: 2 reagkör
7. szint
Felhők arca
A mágus felhőkkel takarja el a napot vagy a holdat.
Hatóidő: 2 reagkör
Hőmérsékletingadozás
A mágus képes befolyásolni a hőmérsékletet kis ideig.
Hatóidő: 3 reagkör
8. szint
Köd
A mágus tenyeréből sűrű köd szivárog elő, ami nehezíti a látást mindenkinek. A levegő is hűvösebbé válik.
Hatóidő: 3 reagkör
Szeles terep
A mágus környezetében levő, mozdítható tárgyakat a célszemélyhez tudja vágni széllel. A mágus mágikus erejétől függően képes könnyebb-nehezebb tárgyakat.
Hatóidő: 1 reagkör, egyszerre csak 1 tárgyra alkalmazható
9. szint
Jeges aura
A varázslat célpontját jeges hideg övezi, az őt megközelítő lelassul a hidegtől, ujjai elgémberednek, míg a varázslat alanya nem érzi a hideget.
Hatóidő: 3 reagkör
Halál szele
A Halál-mágus megidézett csontvázait darabjaira fújja szét.
Hatóidő: 1 reagkör
10. szint
Lökéshullám
Erőteljes széllökés, nem csak egy pontra/személyre van hatással, hanem egy 10 méter sugarú körben mindenkit ledönthet lábáról.
Hatóidő: egyszeri
Villámok ura
A mágus villámcsapással támadja ellenfelét.
Hatóidő: egyszeri, de a következő körben nem varázsolhat a varázsló
11. szint
Derült égből villámcsapás
A mágus képes viharfelhőket megidézni, amiből folyamatosan villámok csapnak le. A villámok cikázását a mágus nem tudja irányítani.
Hatóidő: 3 reagkör
12. szint
A vihar szeme
A varázsló képes létrehozni egy 5 méteres alagutat vagy kupolát, amelyben szélcsend uralkodik, míg a környező területre erős szélfújás zúdul, az ott tartózkodók a talpon maradás is kihívás, a mozgás szinte lehetetlen.
Hatóidő: 2 reagkör
13. szint
Villámlánc
A célszemély mellett álló(ka)t is villámtámadás éri. Szükséges a fizikai közelség. A sebzés mindig feleződik az előző becsapódáshoz képest.
Hatóidő: egyszeri, de a következő körben nem varázsolhat a varázsló, s egy játékban csak egyszer s legfeljebb 3 személyre alkalmazható
14. szint
Tornádó
Egy levegőtölcsért idéz meg a mágus, amit aztán képes irányítani. Házakat rongálhat meg, az útjába körülőket ledönti lábáról.
Hatóidő: egyszeri, de a következő körben a varázsló nem varázsolhat, egy játékban csak egyszer alkalmazható
15. szint
Szélelementál
A mágus szélelementált idéz meg, amely széllökésekre képes. Életereje a mágus mágikus erejétől függ - minél magasabb, annál nehezebb elpusztítani. Támadása fegyverekkel anyagtalan teste miatt minimális sebzést okoz. A szélelementál nem marad örökké a mágussal, ideje véges. Bővebben róla itt olvashatsz.
Hatóidő: 4 reagkör, egy játékban csak egyszer alkalmazható reagkör, egy játékban csak egyszer alkalmazható, csak a varázslat lejárta után varázsolhat a karakter újra
|
|
2018-09-07, 20:48 by Tsitsa Itsli
» Szintet léptem!
2018-07-30, 16:35 by Cerus Caranthir
» Városkapu, és a Felsőnegyed nem nevesített utcái és terei
2018-07-30, 16:06 by Tsitsa Itsli
» Tenger és szigetvilág
2017-04-29, 16:54 by Thryn L'lwyn
» Hullámtörő
2017-04-27, 20:05 by Caleb Mandrake
» Zord-hegység
2017-04-26, 04:21 by Zorgon Zarazul
» Palota és a palota tér
2017-04-18, 21:57 by Amelia il Contevilla
» Mulatónegyed nem nevesített utcái és lakóházai
2017-04-16, 21:42 by Sally Wentworth
» Contevilla-rezidencia
2017-04-08, 11:31 by Gonnir Eruthallion