1. szint
Erő rúnája
A rúnahasználó a saját, de akár más testére is rajzolhatja a rúnát, amely megnöveli a varázslat célpontjának fizikai erejét a kétszeresére.
Hatóidő: 2 reagkör
Vándor rúnája
A rúnahasználó a természettel szembeni ellenállását és kitartását növeli meg. A nagy meleg vagy éppen a zord hideg alig hatnak rá, és az éhséget valamint a szomjúságot is sokkal jobban bírja. A rúna hatása egy napig tart. Rendszeres és folyamatos használata azonban veszélyes lehet, hiszen attól, hogy pl. nem érez éhséget a használója, még szüksége van rá, hogy egyen.
Hatóidő: egyszeri, IC 1 nap
2. szint
Sziklatest rúnája
Testre rajzolva a bőr olyan kemény lesz, mint a kő. A fizikai behatásoknak jobban ellenáll, a fájdalmat is kevésbé érzékeli, de a tapintásérzéke is teljesen megszűnik.
Hatóidő: 2 reagkör
Árnyak rúnája
Amint a mágus önnön testére rajzolja ezt a rúnát, az árnyékok megsűrűsödnek körülötte, sőt még a ruházata is mindinkább átveszi a környező terület színeit, hogy a rejtőzködést elősegítse.
Hatóidő: 2 reagkör
3. szint
Izzó fegyver rúnája
Fegyver pengéjére vagy markolatára rajzolva e rúna izzó aurával látja el azt. A fegyver sebzése ekkor megnövekszik, mivel égési sérüléseket okoz. A rúnát megalkotó személy nem érzi a fegyver izzását, rá nem veszélyes, mindenki másra igen.
Hatóidő: 3 reagkör
Stabilitás rúnája
A rúna megerősíti az élettelen tárgyak, eszközök szerkezetét, azaz kevésbé törnek el, szakadnak el, csorbulnak ki.
Hatóidő: egyszeri, IC max 1 óra
4. szint
Fény rúnája
A rúnával a fény manipulálhatóvá válik a varázsló akaratától függően. Egy tárgyra rajzolva, a tárgy fáklyaként világít. (Élő dolgokra nem rajzolható fel, de hordozható tárgyakra - akár páncélra vagy fegyverre is - igen.) Ugyanakkor talajra, falra rajzolva öt méteres sugarú területen kioltja a fényeket, legyen az természetes vagy mágikus.
Hatóidő: egyszeri, IC 1 óra
Kőolvasás rúnája
Köves, sziklás terepen is képessé válik a varázsló nyomolvasásra, ha a Kőolvasás rúnáját a talajra rajzolja.
Hatóidő: egyszeri
5. szint
Földmély rúnája
A rúnát a földre rajzolva a varázsló megérzi a föld mélyén rejlő érceket, drágaköveket, 10. szinttől a pontos irányt és mélységet, valamint az érc/drágakő fajtáját és mennyiségét is meg tudja határozni.
Hatóidő: egyszeri
Földpajzs rúnája
A földre rajzolván ezt a rúnát egy két méter széles, és két méter magas kemény kőfal emelkedik ki a rúnahasználó előtt.
Hatóidő: 2 reagkör
6. szint
Hóvakság elleni rúna
A rúna testre rajzolva – törpék esetében gyakran tetoválva – megakadályozza, hogy a magas hegyeken a hóvakság kialakuljon. A törpék ismerik a módját, hogy ezt az egyetlen rúnát bőrükre tetoválják, így hatása állandóvá válik.
Hatóidő: egyszeri, IC 5 óra
Vízfakasztó rúna
Földre rajzolva a rúna a vizet maga felé vonzza a környékről, a föld alól előtörhet egy kisebb forrás. Olyan területen, ahol kevés a víz, például a sivatagban, a hatásfoka is kisebb. A rúna akár fél óráig is élhet, ha addig a használója meg nem szünteti.
Hatóidő: egyszeri, IC fél óra
7. szint
Ellenállás rúnája
A testre rajzolva a rúnát a viselő mágia-ellenállása ötven százalékkal növekszik, tehát minden rámondott varázslat és mágikus hatás fele annyira fog rá hatni, legyen az ártó vagy támogató varázslat. (A mágus szintjével megegyező vagy alacsonyabb varázslatokra hat.) A célszemélyt ért korábbi varázslatok ellen az Ellenállás rúnája nem hat, azok hatását nem csökkenti.
Hatóidő: 3 reagkör
Gyógyító rúna
Amint egy személy testére kerül, nyomban kifejti hatását. Az alany teste gyorsabban és biztosabban fog felépülni a fizikai sérülésekből (mágikus sérülésekre nem hat). Teljesen nem gyógyítja meg az alanyt, komolyabb sérülés vagy betegség esetén mindenképpen gyógyítóhoz kell fordulni. A hatás megszűnése után a gyógyult részek nem romlanak vissza a varázslat előtti állapotra.
Hatóidő: egyszeri, IC 1 nap
8. szint
Földcsapda rúnája
A talajra rajzolt rúna 3 méteres sugarú körében a talaj futóhomokká változik, amibe az áldozata szép lassan derékig süllyed, és csak nehezen tud kikecmeregni a csapdából. A rúna látható marad, tehát jó megfigyeléssel észrevehető. A rúna addig él, amíg be nem tölti a funkcióját, vagy amíg a használója meg nem szünteti. A csapdába esett csak egy idő után szabadul szorult helyzetéből, ha addig nem tud valami módon kimászni.
Hatóidő: egyszeri, a csapdába esett 1 reagkörig marad a csapdában
Mágikus zárak rúnája
Ajtók, lakatok zárjainak mágiával történő lezárása, melyet utána a zárba illő kulcs sem nyit. A tapasztalt mágus kellően ismeri a zárakat ahhoz, hogy a mágikusan lezártakat ezen rúnával megnyissa.
Hatóidő: egyszeri
9. szint
Igazság rúnája
Ha egy személyen elhelyezik ezt a rúnát, akkor mindig, mikor az illető hazudik, erős vörös fénnyel felizzik, enyhe fájdalmat okozva.
Hatóidő: 2 reagkör
Írásrejtő rúna
Az írásra helyezve a rúnát a szöveget értelmetlen halandzsának tünteti fel, csak az tudja elolvasni a valódi szöveget, aki ismeri az Írásrejtő rúnát. Egy ilyen rúna maximum egy oldalnyi szöveget rejt el.
Hatóidő: egyszeri, egyszerre max egy oldalnyi szövegre alkalmazható
10. szint
Hatásnyújtó rúna
Alacsonyabb szintű rúnák hatóidejét megduplázza, ha melléjük rajzolják a Hatásnyújtó rúnát.
Hatóidő: egyszeri, egy játékban csak egyszer alkalmazható
Mágiaérzékelő rúna
Tárgyra és testre is lehet rajzolni. A rúna, ha más varázslatok közelébe ér, fájdalom nélkül felizzik. A hozzáértő rúnamágus az izzás ereje és színe alapján kikövetkeztetheti, hogy milyen típusú és milyen erejű varázslat van a közelben.
Hatóidő: 4 reagkör
11. szint
Csapás rúna
Zúzó- és vágófegyverekre rajzolt rúna hatására a fegyvert a földre csapva vagy a földbe szúrva 10 méteres körben lökéshullámként rázza meg a talajt, mely hatására a körben tartózkodók elveszítik egyensúlyukat és a földre kerülnek.
Hatóidő: egyszeri, egy játékban csak egyszer alkalmazható
12. szint
Menedék rúnája
E rúna segítségével kisebb, 2-3 személy befogadására alkalmas barlangokat lehet vájni egy sziklafalba, ami aztán egy napig megmarad.
Hatóidő: egyszeri, IC 1 nap
13. szint
A Portál rúnája
Ezzel a rúnával működésbe hozhatóak a kizárólag személyek (és hátasaik) utazását lehetővé tevő portálok, amelyek a régmúltból maradtak vissza, készítőik nem ismertek. Kizárólag másik portálhoz lehet vele eljutni, ezek a legtöbb nagyvárosban megtalálhatóak valamely szentély belső udvarán és néhány elhagyatott vidéken is. Új portált létrehozni, portál nélküli helyszínre eljutni lehetetlen.
Hatóidő: egyszeri, a következő körben nem varázsolhat a karakter
14. szint
Hegymozgató rúna
A rúnával a varázsló hatással van a földalatti járatokra, amelyekben éppen jár. A sziklafalra rajzolva a rúnát képes járat-részeket beomlasztani, ugyanakkor omlásveszély esetén – időben érzékelve azt – képes elodázni azt, életeket mentve ezzel.
Hatóidő: Beomlasztás esetén egyszeri, maximum 2 méteres távon;
Omlásveszély esetén egyszeri, IC 2 óra
15. szint
Dohr rúnája
A rúna hatására a varázsló óriássá nő (megduplázódnak méretei), ereje megduplázódik, míg fegyvere a villámcsapás erejével sújt le. A varázsló aktuális személyes holmijai (viselt ruházat, páncél, fegyver) vele együtt növekszik meg.
Hatóidő: 3 reagkör, egy játékban csak egyszer alkalmazható, a játékban nem varázsolhat újra a karakter
|
|
2018-09-07, 20:48 by Tsitsa Itsli
» Szintet léptem!
2018-07-30, 16:35 by Cerus Caranthir
» Városkapu, és a Felsőnegyed nem nevesített utcái és terei
2018-07-30, 16:06 by Tsitsa Itsli
» Tenger és szigetvilág
2017-04-29, 16:54 by Thryn L'lwyn
» Hullámtörő
2017-04-27, 20:05 by Caleb Mandrake
» Zord-hegység
2017-04-26, 04:21 by Zorgon Zarazul
» Palota és a palota tér
2017-04-18, 21:57 by Amelia il Contevilla
» Mulatónegyed nem nevesített utcái és lakóházai
2017-04-16, 21:42 by Sally Wentworth
» Contevilla-rezidencia
2017-04-08, 11:31 by Gonnir Eruthallion