Üdvözlünk!

Éppen időben érkeztél Vándor!

Háború közeleg és elkél minden tenni vágyó erős kéz, forgasson akár fegyvert, vagy használja a mágia hatalmát.
Ne aggódj, ha nem állsz még készen, hőssé formálnak majd a kalandok.
Fedezd fel a világot, kelj útra, kalandozz sivatagon, kietlen tájakon, havas hegyek legmélyén, dögletes mocsáron és a mindig veszélyt rejtő tengereken át. Küzdj ádáz szörnyekkel, élj nemesi életet, vívd ki a hősnek járó tiszteletet, vagy rejtőzz árnyak közé és vedd el azt, ami neked jár!
Gyűjts hát magad köré szövetségeseket és formáld saját belátásod szerint a változó világot!

Az oldal alapítása:
2012.10.01.

Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!

Kaland

Fejedelmi játszma című kalandban a reagkör határideje:
04.09. 21:00

Latest topics

Ederthin várostérkép

A dombtavi időszámítás szerint jelenleg 616-ot írunk.

Ki van itt?

Jelenleg 1 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 1 vendég

Nincs


[ View the whole list ]


A legtöbb felhasználó (12 fő) 2016-10-11, 18:26-kor volt itt.

Statistics

Jelenleg összesen 3473 hozzászólás olvasható. in 143 subjects

Összesen 55 regisztrált felhasználónk van.

Legújabb felhasználó: Shycor N'ylwenn

Szerzői Jogok

Az oldalon található egyedi alkotások az alkotó(k) tulajdonát képezik!
A Világleírás és a helyszínek, helyszínek leírásai az oldal készítőinek szellemi terméke, így a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően használható fel szabadon.

    Átok mágia

    Share
    avatar
    Montea
    Admin

    IC hozzászólások száma : 3

    Átok mágia

    Témanyitás  Montea on 2013-02-10, 20:26



    1. szint

    Lassúság
    A célszemély lassabbá válik, mintha víz alatt mozogna vagy épp erős széllel küzdene az előrejutás érdekében.
    Hatóidő: 2 reagkör

    Zavartság
    A célszemély elfelejti, mi lett volna a következő lépése a harcban.
    Hatóidő: egyszeri



    2. szint

    Hervasztás
    Növények elfonnyasztása, a Növekedés varázslat eltörlése.
    Hatóidő: egyszeri

    Érvénytelenítés
    A célszemélyen aktív támogató varázslatok megtörése.
    Hatóidő: egyszeri, de nem töri meg az újabb pozitív hatású varázslatokat



    3. szint

    Sebezhetőség
    A célszemély védekező képessége csökken, az elkövetkező támadás súlyosabb sebzést okoz a célszemélynek.
    Hatóidő: egyszeri

    Fosztás
    A célszemélyt megfosztja fizikai erejétől, támadásai erőtlenebbé válnak. Vagy ideiglenesen kiolt benne valamilyen tulajdonságot: önbecsülés, félelem, felelősségérzet, stb.  
    Hatóidő: 3 reagkör



    4. szint

    Bénulás
    A célszemély képtelen mozgatni előre meghatározott testrészét. 8. szinttől az egész testre is hathat a varázs.
    Hatóidő: 2 reagkör

    Rémálom
    A nyugodt pihenés nem adatik meg a célszemélynek, éjszaka rémálmok gyötrik.
    Hatóidő: egyszeri, IC 1 nap



    5. szint

    Szenvedés
    Azonnali kín, ami gyengébbé (9. szinttől lehetetlenné) teszi a célszemély támadását, vagy megakadályozza válaszadásban, cselekvésben.
    Hatóidő: egyszeri

    Őrjöngés
    A célszemély elveszti józan eszét, nem nézi, kit kell támadnia, társát vagy saját magát is megsebesítheti.
    Hatóidő: 2 reagkör



    6. szint

    Vakság
    Átmeneti vakság, ami miatt a célszemély nem tudja látási képességeit használni. 
    Hatóidő: 3 reagkör

    Kovácsátok
    A célszemély fegyverének fémje eltörik. Egyszerre csak egy fegyveren alkalmazható. Az aznahl-fémből készült fegyvereket/pajzsokat csak 11. szinttől képes a mágus eltörni ezzel a varázslattal.
    Hatóidő: egyszeri



    7. szint

    Sötétség
    A varázsló egy teremben, vagy utcában, de maximum 10 méteres távolságig képes a valós és mágikus fényeket eloltani.
    Hatóidő: 3 reagkör

    Fáradtság
    A varázsló körüli 2 méteres sugarú körben mindenkire, vagy akaratától függően a célszemélyre fáradtság telepszik és aludni vágyik, minden mozdulat, de az ébren maradás is komoly erőfeszítést igényel a varázslat ideje alatt.
    Hatóidő: 3 reagkör



    8. szint

    Árnyék
    A varázsló az árnyékokban észrevétlenül közlekedhet, szinte beleolvad környezetébe.
    Hatóidő: 3 reagkör

    Vadság
    Az átok hatására a célszemély állata megvadul, megbokrosodik, jó eséllyel veti le magáról a célszemélyt, vagy támadja meg.
    Hatóidő: 2 reagkör



    9. szint

    Káosz
    A varázslat ellenkezőjére fordul, vagy célszemélyt téveszt, de még akár vissza is üthet a varázslatot életre hívó mágusra.  
    Hatóidő: egyszeri

    Viszályszítás
    A jelenlévőkben lévő ellenérzetek felszínre kerülnek és egy békés tárgyalás akár tettlegességig fajulhat.
    Hatóidő: 3 reagkör



    10. szint

    Betegség
    Betegség fertőzi meg a célszemélyt a varázsló érintése nyomán, aminek jelei azonnal megmutatkoznak, a betegség súlyos, minél előbb gyógyítói kezelés javasolt vagy szövődmények lép(het)nek fel.
    Hatóidő: 5 reagkör

    Járvány
    Járvány indítása a célszemélyek között. A járvány hirtelen, magas lázzal és rosszulléttel jár, egyszerre 2-3 személyt lehet megbetegíteni, akik azután továbbfertőzhetnek.
    Hatóidő: 4 reagkör



    11. szint

    Lélek betegsége
    A varázslat hatására a célszemély elveszíti minden pozitív hozzáállását, mindenben a szomorúságot vagy az összeesküvést látja maga ellen. Hosszabb hatás után szorongás alakulhat ki vagy épp ellenségesség, a célszemély személyiségétől függően.
    Hatóidő: egyszeri, IC 1 hét



    12. szint

    Fizikai átokbélyeg
    Az áldozatra helyezve fizikai képességei csökkennek, mintha egy gyermek erejével rendelkezne. Immunrendszere is gyengébbé válik, így hamarabb betegszik meg a varázslat célszemélye. A varászlónak szükséges megérintenie az áldozatot. A Mágikus immunitás varázslattal törhető meg.
    Hatóidő: egyszeri, megtörésig tart, a varázslatot követő körben a karakter nem varázsolhat, egy játékban csak egyszer alkalmazható



    13. szint

    Átokbélyeg
    Az áldozatra helyezve az nem lesz képes magas szinten űzni a varázslatokat. A varázslathoz szükséges megérintenie az áldozatot. A Mágikus immunitás varázslattal törhető meg.
    Hatóidő: egyszeri, megtörésig tart, a varázslatot követő körben a karakter nem varázsolhat, egy játékban csak egyszer alkalmazható



    14. szint
    Vonzalom ébresztése
    A varázsló a célszemélyben vonzalmat ébreszt maga iránt. A varázslat pár perctől pár óráig tart a varázsló erejétől függően, de független attól, hogy a célszemély szerelmes-e már valakibe, viszont a varázslat csak ellentétes nemű alanyon hat. A célszemély a varázslat hatására rajongani kezd a varázslóért, s minden szavát teljesíti a vélt szerelem viszonzásának reményében. A varázslat megszűnése éppolyan hirtelen, mint létrehozása, s az alany emlékezni fog a varázslat alatt tett cselekedeteire.
    Hatóidő: 2-6 reagkör



    15. szint

    Familiáris
    Az igézettel a célszemélyt, legyen az ember, elf, törpe, éjtestvér vagy épp állat, a szolgálója lesz. JK esetén csak a játékos beleegyezésével lehet, amennyiben hosszabb időre tervezik a hatást.
    Hatóidő: egyszeri, IC 1 nap, a varázslatot követő körben a karakter nem varázsolhat, egy játékban csak egyszer alkalmazható




      Pontos idő: 2017-09-21, 10:45